• Anonym (ts)

bruna flytningar ist för mens efter missfall?

fick mf den 1a oktober, och blödde i 5 dagar. testade ett par dagar senare och fick negativt prov. 
    har ej fått mens, men fick bruna flytningar och mensvärk igår, den 25e oktober.

min menscykel är på 25 dagar, och om man räknar 1a oktober som dag 1 på cykeln, så är idag, dag 25, dagen då jag skulle få min mens.

men icke. fick bruna flytningar ist.
    har testat varje dag denna vecka och fått negativt prov, och testade med clearblue digitalt och fick "inte gravid"

när får jag min mens så vi kan försöka igen?och vad var mensvärken/bruna flytningarna för nåt?

nån som känner igen sig? 

• Svar på tråden bruna flytningar ist för mens efter missfall?
  • Anonym (.)

De skulle jag oxå vilja veta.

Fick missfall och blödde lite i tio dagar, sen en vecka senare har jag fått bruna å lite röda flytningar, som en väldigt lindrig mens. Tycker det är helt skumt..

• linnn89

Sparar :) men har inget svar :)

Jag har också fått ma och bär jag var på VUL sa läkaren att det är äl pågång och förväntas få mens om en el två veckor :)

Försöker att bli gravid ;)

• Anonym (ts)

ingen mens här inte, fortfarande.

• Anonym (märkligt)

Precis så har jag också! Bruna flytningar som kommer till och från, och så i torsdags en rejäl blödning några minuter. Sedan ingenting... Lite märkligt.

• Anonym (märkligt)

Försöker igen.

• Anonym (.)

Jag var till min BM idag å pratade lite och tig ett gravtest för å se om hormonerna var ute ur kroppen, och det var dom. Och förklarade för henne att när jag hade missfall så blödde jag i tio dagar sen slutade det å var uppehåll i en vecka och nu blöder jag igen, men sa att de kan vara min mens som kommit tillbaka redan, hon sa att de kan vara olika när den sätter igång. Och den kan komma i olika mkt, kan oxå vara olika lång.

Hon sa oxå att om de är min mens jag har nu så är det bara bra för då kan man börja planera för ett nytt litet gry. :)

• linnn89

Va skönt om det är verkligen mens o inte rester el så.. Jag förväntas oxå få mens nån gång under denna vecka el nästa ;)

• Anonym (.)

Ja jag oxå, har blödigt lite mer sen i söndags så de måste vara mens:)

Svar på tråden bruna flytningar ist för mens efter missfall?