• Marjolijn

PANIIKK!!Få bort "brun utan sol" hur???

Kletade på den där förbannade skiten igår..och visst det blev bra,PÅ VISSA ställen ja..!!Mina händer ser ut som om jag inte har tvättat dom på ett halvår miinst!och jag som troddde jag va sååå noga med o tvätta mellan fingrarna just för att det INTE skulle sätta sej där all färgen!!!!Desperat som jag va/är provade jag..(garva inte ihjäl er nu..)men tog nagelöacksborttagning..hjälpte lite faktiskt,det fastnade färg på tussen iallafall...Ngn som vet hur man gör?bara o tvätta??

• Svar på tråden PANIIKK!!Få bort "brun utan sol" hur???
  • AnnaKotte

Har du någon peeling hemma? Prova det, det kan hjälpa!

• Marjolijn

Ja ansikts..ja de va smart det ska jag prova!!!!e desperaat..!!

• helenasthlm

Å va jobbigt!

Vilket märke använde du?

Jag smetade på nåt på benen förra sommaren,nåt nytt som jag köpte och hade aldrig provat innan. Såg så bra ut när jag kladdade på mig men fy så jag såg ut dagen efter.
    Vi skulle då resa bort till värmen hahaha.Jag skrubbade mig om och om igen men de gick inte bort.

• ElinaNikki

Såna vantar är bra ihop med peeling. Jag använder Lancomes. Behöver garanterat inte skrubba efter det eller va missnöjd.

• Leandra

Jag blev helt strimmig en gång och då skrubbade jag med hård svamp och matolja - det gick tillslut!

• Leandra

Jag blev helt strimmig en gång och då skrubbade jag med hård svamp och matolja - det gick tillslut!

• Silverjenny

Nästa gång du smörjer in dig använd plasthandskar.

Har gjort samma misstag jag med, inför en stor viktig fest naturligtvis... panik!!!

Svar på tråden PANIIKK!!Få bort "brun utan sol" hur???