"Lagad??"
Jag är 35 år gammal och fick PCO diagnos i tjugoårs åldern. Mina menstruationer var oregelbundna från början för att sen försvinna nästan helt i 18-19 års åldern.
Vid ett tillfälle blev jag gravid på naturlig väg men det slutade med utomkveds, och efter det har jag fått 3 pergobarn som idag är 14, 12 och 5 år.
Jag har som sagt aldrig haft nån egentlig mens under åren men jag satte ändå in en hormonspiral för säkerhets skull efter lillen föddes. Den tog jag ut nu i slutet av augusti då den passerat sina 5 år men satte inte i nån ny.
Jag har nytt förhållande och vi hade börjat prata om en sladdis.
Men nu händer det "konstiga" grejor!
Den 12/9 fick jag en svag blödning och den 26e kände jag molande värk och bröstspänningar, jag kissade på äl stickor och dom var positiva! Mycket skeptisk till att dom verkligen var fungerande blev jag ännu mer chockad över att få mens den 11/10. Riktig mens! Något jag då inte haft på närmare 20 år!
Idag visar jag stegring på äl stickorna igen och allt pekar på regelbunden 28 dagars cykel!!
Min sambo säger att han lagat mig, haha.
Är det nån annan som varit med om att Pco gått illbaka efter graviditeter eller bara av tiden?
Vi kör på nu i helgen och ser vad som händer.