• fertilitymonster

Emmaljunga edge duo S vs Brio go vilken passar oss?

hejsan! 

Vi ska få tillskott i mitten på maj och funderingarna kring barnvagn har börjat.. Vi bor nu 1,2 mil utanför stan i dalarna alltså mycket snö på vintern ;) här finns väl både skog, bilväg i grus och asfalterad väg så vi behöver väl en rätt mångsidig vagn. Vilken tror ni skulle passa oss bäst? emmaljungan eller brion som man kan sätta vinterhjul på

• Svar på tråden Emmaljunga edge duo S vs Brio go vilken passar oss?
  • cattus

Kan bara uttala mig om Brio Go.
    Tycker fantastisk mycket om vår vagn. Vi har inte behövt byta hjul, inte ännu i alla fall, men vagnen är super. Emmaljunga skulle jag inte välja i mitt fall då vi är rätt långa båda två och den vagnen är lägre. Jag upplever också Brions liggdel som större så att man kan använda den längre. Har bra med utrymme under vagnen för matkassar och dyl. Är mycket lätt att ta isär för tex bilfärder och väger knappt något att lyfta. Mycket nöjd...

• fertilitymonster
    cattus skrev 2013-10-24 16:08:38 följande:
    Kan bara uttala mig om Brio Go.
    Tycker fantastisk mycket om vår vagn. Vi har inte behövt byta hjul, inte ännu i alla fall, men vagnen är super. Emmaljunga skulle jag inte välja i mitt fall då vi är rätt långa båda två och den vagnen är lägre. Jag upplever också Brions liggdel som större så att man kan använda den längre. Har bra med utrymme under vagnen för matkassar och dyl. Är mycket lätt att ta isär för tex bilfärder och väger knappt något att lyfta. Mycket nöjd...
    tack! =) svårt val och mycket pengar så man vill ju vara säker!
  • cattus

Vi köpte vår vagn begagnad och är mycket nöjd. Betalade 6,500 för en ett år gammal vagn med ligg- och sittdel samt babyskyddet. Babyskyddet och sittdelen var knappt använda, så jag är väldigt nöjd.

• fertilitymonster
    cattus skrev 2013-10-24 19:43:07 följande:
    Vi köpte vår vagn begagnad och är mycket nöjd. Betalade 6,500 för en ett år gammal vagn med ligg- och sittdel samt babyskyddet. Babyskyddet och sittdelen var knappt använda, så jag är väldigt nöjd.
    ja det förstår jag! 
Svar på tråden Emmaljunga edge duo S vs Brio go vilken passar oss?