Är du ett modelejon?
Hur är det egentligen? Har du koll på det senaste inom modebranschen. Är det du som är den som sätter tonen bland dina vänner eller skiter du högaktningsfullt i det där med kläder och annat bjäfs.
Hur är det egentligen? Har du koll på det senaste inom modebranschen. Är det du som är den som sätter tonen bland dina vänner eller skiter du högaktningsfullt i det där med kläder och annat bjäfs.
Jodå, jag hänger med i svängarna, dock inte så noga att jag själv har det. Lite lagom inne så där är jag .
Noll koll och bryr mig inte ett dugg.
När jag orkar bry mig så funkar det väl hyggligt, men en del mode är så fult så det hoppar jag bara över.
Nix.
Jag tar på det jag gillar. Sen om det är 5 år gammalt skiter jag i.
Jag har koll på senaste modet, men jag skiter högaktningsfullt i att bära det =)
"Modet är till för kvinnor utan smak"
Jag har ingen koll alls. Jag tar på mig det jag tycker passar för stunden och som sitter bekvämt.
Jag är både trendsättare och modeslav. Stort intresse, så första alternativet för mig!
Skiter i det vet jag kanske inte, men jag begriper det inte alls, och kan förmodligen inte peka ut en enda grej soom skulle kunna anses vara på tapeten nu, allt jag ser är bara kläder hur jag än vrider och vänder på det, kläder och kläder och kläder. och jag har mina tills de faller sönder, sen lagar jag dem med mycket möda och har dem en stund till, sen går jag till någon lämplig affär och köper nytt när läget börjar bli lite väl hopplöst för paltorna.
Jag skulle förvisso kunna vara modern utan att veta om det, men något säger mig att så inte är fallet.