• Jozzanjozze

Brio smile och Babyjogger City select

Jag vill höra alla för- och nackdelar med ovannämnda barnvagnar. Det är nämligen de vagnar vi fastnat för. Hur är de att köra i snö? Tar de stor plats i bilen? Smidiga att använda? Osv...

• Svar på tråden Brio smile och Babyjogger City select
  • MeNoLike

Jag har en city select som vi haft ett par mån.

Är väldigt nöjd MEN det är inten som helst fjädring i den, helt stum å "stötig" fler som håller med?!?!

• Jozzanjozze

Oki, hur är den i pris? City selecten menar jag. Var svårt att få ett pris när varken sitt eller liggdel ingår.

• MeNoLike
    Jozzanjozze skrev 2013-10-21 11:14:47 följande:

Oki, hur är den i pris? City selecten menar jag. Var svårt att få ett pris när varken sitt eller liggdel ingår.

Den kostar 10" med två delar. Men gör om liggdelen till sitt sen. Så två delar plus chassi var med för oss.

Köpte på barnens hus rea så betalade 7800kr ord pris 9800kr

Inget ingår dock. Varken regnskydd, mygg ät eller skötväska.

Regnskydd kostar runt 400kr per del. Myggnät funkar såna billiga onesize
  • MeNoLike

Jag tycker sitsen är jättebra, min son på 10 mån både sitter och ligger jättebra i den

• Jucismacker

Tack för svar, låter lite väl dyrt tycker jag men kan ju hända att någon affär har något erbjudande framöver.

Någon som har koll på brio smile?

• Fly20

City Select chassi med sittdel 6795 kr. Liggdelstyg 1295 kr. Totalt 8090 kr

• Jozzanjozze

Någon med koll på brio smile? Har hört att brio stoppat leveransen på den nu för att åtgärda en del saker. Någon som vet nåt om det?

• Jozzanjozze

Jag är samma person som jucismacker, vet inte varför jag har två olika login, så ni inte blir förvirrade

Svar på tråden Brio smile och Babyjogger City select