Brio smile och Babyjogger City select
Jag vill höra alla för- och nackdelar med ovannämnda barnvagnar. Det är nämligen de vagnar vi fastnat för. Hur är de att köra i snö? Tar de stor plats i bilen? Smidiga att använda? Osv...
Jag vill höra alla för- och nackdelar med ovannämnda barnvagnar. Det är nämligen de vagnar vi fastnat för. Hur är de att köra i snö? Tar de stor plats i bilen? Smidiga att använda? Osv...
Jag har en city select som vi haft ett par mån.
Är väldigt nöjd MEN det är inten som helst fjädring i den, helt stum å "stötig" fler som håller med?!?!
Oki, hur är den i pris? City selecten menar jag. Var svårt att få ett pris när varken sitt eller liggdel ingår.
Är du nöjd med den ergonomiska sitsen?
Oki, hur är den i pris? City selecten menar jag. Var svårt att få ett pris när varken sitt eller liggdel ingår.
Jag tycker sitsen är jättebra, min son på 10 mån både sitter och ligger jättebra i den
Tack för svar, låter lite väl dyrt tycker jag men kan ju hända att någon affär har något erbjudande framöver.
Någon som har koll på brio smile?
City Select chassi med sittdel 6795 kr. Liggdelstyg 1295 kr. Totalt 8090 kr
Någon med koll på brio smile? Har hört att brio stoppat leveransen på den nu för att åtgärda en del saker. Någon som vet nåt om det?
Jag är samma person som jucismacker, vet inte varför jag har två olika login, så ni inte blir förvirrade
Brio smile är nu beställd.