• Anonym (Sjuksyster)

Leka doktor - behöver tips!

(Nej, det går av nån anledning inte att styckeindela...) Jag och en bekant har beslutat oss för att leka doktor i veckan som kommer. Jag behöver tips på hur jag ska göra det så naturtroget som möjligt då jag vet att min bekant har ganska höga förväntningar och ställer en del krav när det kommer till rollspel inom olika teman. Jag tänker mig att vederbörande får sitta i ett väntrum (hallen) i väntan på sin tur och att jag kallar in denne när klockan nått ett visst tidslag. Före patienten kommer in i undersökningsrummet ska han dock betala en patientavgift i receptionen (en annan del av hallen) innan det blir dags att träffa Syster [mitt namn] som hälsar honom välkommen. Väl i undersökningsrummet kommer jag att be honom klä av sig och sedan hänvisa honom till en brits [min säng]. Det var allt jag kommer på nu... Fler tips.

• Svar på tråden Leka doktor - behöver tips!
  • Anonym (Sjuksyster)

Glömde... Patienten kommer naturligtvis att få en kallelse med tillägget att han ska höra av sig vid förhinder så att vi då kan boka in en ny tid.

• Anonym (Sjuksyster)

Ja, men det är patientens första besök så han har ännu inte kommit upp i nivån för frikort.

• LonelyWolf

Du bör ha mottagit en remiss från hans doktor så du är bra förberedd på undersökningen. 

• Quazy
    LonelyWolf skrev 2013-10-20 17:32:56 följande:
    Du bör ha mottagit en remiss från hans doktor så du är bra förberedd på undersökningen. 

Bra där!
  • Anonym (???)

Vill du ha ett manus om vad du ska säga eller vad?? Kolla en porrfilm vet ja, finns ju massor utav sådana som behandlar det du söker.

Du bjuder dessutom på lite väl lite detaljer om hur sessionen ska gå till, så återkom med det, så kan du nog få fler bra svar. Men att du ber han lägga sig i fosterställning och du kör in en sådan grej som ni brukar vi i fit..an när ni gör gynundersökningar, fast i analen på han, det är ju en bra början. Han ska ju inte njuta av att vara hos doktorn, då kunde han ju lika gärna hälsa på dig som den "kompis" han är (tycker förvisso det är typiskt "Svenskt" och väldigt slampigt att man har sex med sina kompisar, men men)

• Anonym (Sjuksyster)
    Anonym (???) skrev 2013-10-20 17:41:27 följande:
    Vill du ha ett manus om vad du ska säga eller vad?? Kolla en porrfilm vet ja, finns ju massor utav sådana som behandlar det du söker. Du bjuder dessutom på lite väl lite detaljer om hur sessionen ska gå till, så återkom med det, så kan du nog få fler bra svar. Men att du ber han lägga sig i fosterställning och du kör in en sådan grej som ni brukar vi i fit..an när ni gör gynundersökningar, fast i analen på han, det är ju en bra början. Han ska ju inte njuta av att vara hos doktorn, då kunde han ju lika gärna hälsa på dig som den "kompis" han är (tycker förvisso det är typiskt "Svenskt" och väldigt slampigt att man har sex med sina kompisar, men men)

Mm, just den biten jag inte är så haj på. Ska definitivt botanisera bland filmer med temat doktorlekar. Slampigt och slampigt... Vi var tillsammans för 10 år sedan och har varit goda vänner sedan dess. Nu är vi bägge singlar och tja, varför inte liksom... Behöver bredda mig lite mer inom sex än vad jag har gjort hittills.
  • Anonym (???)

Men om ni var tillsammans för 10 år sedan, så borde ni väl kunna mer än att du behöver fråga på en mamma-sida om hur du ska göra för att förföra han?

• Anonym (???)
    Anonym (Sjuksyster) skrev 2013-10-20 17:48:01 följande:

Mm, just den biten jag inte är så haj på. Ska definitivt botanisera bland filmer med temat doktorlekar. Slampigt och slampigt... Vi var tillsammans för 10 år sedan och har varit goda vänner sedan dess. Nu är vi bägge singlar och tja, varför inte liksom... Behöver bredda mig lite mer inom sex än vad jag har gjort hittills.
    PS. Vart i Sverige bor du? Ds
  • Anonym (Sjuksyster)
    Anonym (???) skrev 2013-10-20 17:52:27 följande:
    Men om ni var tillsammans för 10 år sedan, så borde ni väl kunna mer än att du behöver fråga på en mamma-sida om hur du ska göra för att förföra han?

Jag vill ju överraska såklart!
  • Anonym (Sjuksyster)
    Anonym (???) skrev 2013-10-20 18:01:47 följande:
    PS. Vart i Sverige bor du? Ds

Inget illa menat men hur är det relevant?
  • engdahl

Tycker att du har ett bra upplägg för ett fint rollspel. Du är förstås sexigt klädd utgår jag från med läcker sjuksköterskeutstyrsel. Efter lite förnedrande avklädning och kanske temptagning i analen, måste du förstås undersöka penis (använd ett kliniskt språk), eftersom du givetvis är urolog. Efter undersökning med händerna kanske du introducerar en ny oral teknik, framtagen i USA. Han får förstås inte komma... ...inte innan du bett honom att utföra samma undersökning på dig "för att du ska veta hur det känns", en del i din utbildning, eftersom du är AT-läkare. När han är klar, måste man förstås testa penis (du vet var) för att du ska kunna avgöra om det är något fel på den... ;) Lycka till - och glöm inte att uppdatera tråden och berätta hur du gjorde och hur det gick (och hur ni kom) ;)

Svar på tråden Leka doktor - behöver tips!