Xaxxa skrev 2013-10-19 10:54:35 följande:
Vad kul att du joinar oss! Hur länge har du tempat? Har också inte helt regelbundna cykler, vissa cykler inte alls utan långa på uppåt 50-60 dagar och ibland för korta på ca 22, men så kommer normala hipp som happening, jobbigt är det speciellt när man försöker få barn. Kombinerar det hela med att testa med ÄL-test. Det bästa tycker jag med denna metod är dels att man vet att ÄL skett och hopp finns, dels ungefär BIM dan samt att man lär sig så mycket om sin egen kropp och cykel hur allt hänger samman när den är normallång vill säga. Är du basic medlem eller VIP medlem?
Ja, tack tack det är ju kul att få joina!

Jag har tempat sen juni så bara över sommaren än så länge. Mina cykler de här senaste som jag tempat har legat på mellan 29-40 dagar. Jag går och väntar på mens nu, får se hur lång den här cykeln blir. Jag är inne på dag 30 nu. 14:e dagen efter äl. Så jag hoppas att mensen kommer idag så jag har normallång lutealfas, om jag nu inte skulle vara gravid, men det tror jag inte, för jag har inga som helst tecken på det.
Har du barn sen tidigare eller är det första? Jag har inga barn sen tidigare.
Jag är bara basic medlem på FF, du?
Jag har förresten också köpt hem äl-test som jag tänkte dubbel kolla om jag verkligen har äl med, men har inte börjat med dessa än.