EFTERLYSER: mörkblå dunjacka med ljusa kantband!!!
AAAAh, nu har jag letar och letat och googlat mig blodig utan att hitta jackan jag är ute efter. Har sett den på flera personer ute på stan man jag kommer mig aldrig för att fråga vart faaan dom har köpt den någonstans. Relativt poppis verkar den ju iaf va. Marinblå dunjacka i sådan "michelinmodell" fast slät och figursydd (inte "puffig"). Tunnlarna med dunet i är lite snedställda just på ryggpartiet. Ljusbruna/beige kantband som även syns makifrån och så ser det ut att vara fuskpäls i luvan. Om bara någon vänlig själv kan ge mig ett tips på vilken jacka det är så blir jag så tacksam att jag dör lite. Så har du en sådan jacka, eller en kompis med en sådan jacka. UPPLYS MIG!!!
Den liknar denna väldigt mkt. Skulle ha trott att det var den men dels ser den ut att kosta en del mer än 700 och sedan syns kantbanden även på ryggen. Kan det vara så att hm har gjort en kopia an den "riktiga"?
http://www.hm.com/se/product/13997?article=13997-C#article=13997-C
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-16 22:13
Just det! Den har ngt sorts skärp också såg det iaf ut som bakifrån! Och den är matt i tyget, ingen glansig sak.