vi som bor söder om Stockholm och väntar barn omkring april 2014.
Hej Vi väntar vårt tredje barn i april. vi bor i Huddinge. vore kul att följas åt.
Hej Vi väntar vårt tredje barn i april. vi bor i Huddinge. vore kul att följas åt.
Hej
Vi bor oxå i Huddinge, väntar vårt tredje och fjärde barn. Tvillingarna var beräknade till den 7/3 men efter UL blev datumet 26/2. Vad har bi för Bf datum?
Hej vad roligt med två barn. grattis! Vad härligt med fyra barn. jag har två vänner som har tvillingar men det var andra graviditeten. De har alltså tre barn. Jag har gjort tidigt ultraljud tre gånger för jag har så stor när jag är gravid. Första gången sa bm att -det här är nog två barn ska du se. Man är inte så här stor så tidigt vid första graviditeten. Jag var helt inställd på att det skulle vara två så det kändes nästan lite konstigt när det "bara var en" tredje gången var jag säker på att det var en men tackade ja till tidigt ultraljud för att jag liksom blivit van/bortskämd med det. Vi har bf 18 april men det kommer bli tidigare eftersom det kommer bli kejsarsnitt. Det blev det tillslut med de första två. Hur mår du i din graviditet? Jag har svår foglossning och stor nedsatt rörlighet i två kotor i ländryggen. Det beror förmodligen på ett diskbrock. så jag är sjukskriven just nu då jag inte klarar av mitt jobb. Kul att höra från dig. Kram
Grattis själv
Du skrev att det kommer bli kejsarsnitt och då blir Bf tidigare. Jag funderar nämligen på att välja kejsarsnitt men är nyfiken på hur mycket tidigare man kan få sin Bf.
Jag blir tyvärr väldigt stor under mina grav. och får foglossning. Denna grav kom allt mycket tidigare så nu jobbar jag 50%, min räddning så jag orkar med resten av kvällen. Hur mår du? Vilken vecka är du i?
Hej Ush foglossning är verkligen inte kul. jag fick foglossning v 6 den här gången och just nur det jätte jobbigt och jag har svårt att gå vissa dagar. Nu är jag i v 15. Jag går in i v 16 imorgon. Jag tror att man vid en graviditet med ett barn brukar ta ut barnet ca 7-10 dagar innan men jag ska kolla upp det mer. Jag vet inte riktigt när det gäller tvillingar. Vilken v. Är du i? Trevlig helg. Kram
Fy för foglossning! Jag är i v 23 men känner mig som i v 30! har fått så otroligt ont på vänster sida av magen, upptill så jag måste hela tiden trycka ner magen? Hade så med andra barnet i månad 8 innan magen sjönk. De visste inte vad det var då men hoppas på att BM/ Läkaren kan svara på det denna gång! Ska dit nästa vecka!
Hoppas din foglossning lägger dig lite så du Skipper ha så ont! Trevlig helg kram
Hej hej. Väntar tredje barnet den 27:e april och bor i Botkyrka
Hej! Jag bor också i Huddinge, och har BF 9 april. Gravid med andra barnet, första är född mars 2010 :)
Åh, vilken rolig tråd. Jag är gravid i vecka 13 och bor i Huddinge hänger gärna på här om jag får. Har en son som är född jan 2010.
Hej, vad kul med alla som hakar på tråden. har lite krångligt med familje liv på mobilen. det är säte krångligt att skriva inlägg. Det hakar upp Sig och jag kan inte sätta markören där jag vill i texten blev tokig då jag skulle skriva sist och gav upp. någon som upplever detsamma.