varför tittar fler när en äldre har galonisar?
Ursäkta mig nu om jag lagt detta i ungdomar kategori men visste inte vart detta skulle passa, detta med galonisar finns så kom inte och ge massa länkar vill ha svar från förståndiga vuxna/föräldrar.
Hej jag är en kille på 20 år och anledning till varför jag skriver angående detta ämnet är för att jag undrar varför tittar andra ungdomar/vuxna/föräldrar mer på en stor kille som har galonbyxor när det regnar än dom gör när en liten/yngre kille har sånt? Visst det kanske inte är så vanligt då dom inte har samma lekbeteende men alla är olika.
Jag undrar också är det så att man accepterar/tycker det är mer okej om en yngre kille åker hem i galonbyxor även om det inte regnar men blåser kallt och han har dom som överdragsbyxor än när en äldre kille gör samma sak?
T.ex. här om dagen när jag åkte hem så blåste det lite och såg en yngre kille ha svarta galonisar fast det inte regnade och ingen tittade så värst mycket men om ja hade haft det så hade nog någon tittat och tänkt och frågat sig själv om jag inte var frisk.
Vill gärna ha svar från andra, många har ju erfarenhet av såna här byxor då dom kanske har/haft barn/ungdomar som använt såna här, tack för att du läste