Lost child skrev 2013-10-15 08:42:58 följande:
Jag är ledsen för att ni förlorade er lilla dotter Agnes, Jag förlorade min lille son Edvin (på beräknat datum) 21 juli i år. Han dog halvvägs in i förlossningen och det gick inte att förklara dödsorsaken. Din önskan om att bli gravid igen finns det många trådar om här på familjeliv. Du är verkligen inte ensam, det kan kännas skönt att veta. Jag har själv surfar runt på dessa trådar och kom över en metod som rekommenderades. Det är ett tillvägagångssätt att "trappa upp" chanserna lite grann ( förutom att köra varannan dag hela tiden). Så här kan man göra: börja ha sex varannan dag på dag 8 i cykeln. sedan börjar man ägglossningstest (ca på dag 10). Nät du får positivt ägglossningstest (stegring) har man sex tre dagar på raken! Efter det tar man en dag paus för att sedan göra "ett sista försök" . Ha också sex på en annan dag i månaden. Metoden beskrivs i en amerikansk bok : The sperm meets egg plan
www.amazon.com/The-Sperm-Meets-Egg-Plan-ebook... Jag är verkligen ingen expert i ämnet och vet egentligen inte själv så mycket om dmetoden men jag kände att jag ville dela med mig av det jag själv kommit i kontakt med. Jag vill också bli gravid. Kram
Åh jag beklagar er Son <3
Vi har prövat varannan dag men de dog som av o man vart bara less o inte sugen längre..
Nu har vi kört digitala äl tester o fått glad gubbe på dag 13 senaste två månaderna, men inte tagit sig =(
Väntar mens imorn, har mensverk o varit extremt finnig så jag förstår att den kommer imorn med =(
Har precis fått veta idag två till som väntar barn nu o tycker varje jävel bli gravid o detta får mig att må så fruktansvärt dåligt!! vill bara lägga mig ner o dö!!!
Tack för tippsen iaf!!!
kram