• molnfridag

skulle göra om quadroliften till min Emmaljungavagn till åkpåse men det blir superdåligt, vad för åkpåse ska jag köpa istället?

Ja som sagt, det passar sig inte alls bra! Sonen är 6 månader nu så vill ha honom lite mer åt det sittande hållet. Vi köpte quadroliften just för att den även skulle gå att använda som åkpåse. Men det blir verkligen skitdåligt för att uttrycka mig milt. Vagnen och den så kallade åkpåsen verkar inte alls passa ihop!!!
    Kan någon rekommendera någon annan åkpåse som passar ihop med Emmaljunga city cross????
    Den ska helst inte vara för dyr.

Är så besviken!!

• Svar på tråden skulle göra om quadroliften till min Emmaljungavagn till åkpåse men det blir superdåligt, vad för åkpåse ska jag köpa istället?
  • molnfridag

Jag åkte in till affären där vi köpte vagnen och fick hjälp av dem. Den sitter tyvärr rätt och hon i butiken sa att emmaljungas åkpåsar och quadroliftar ombyggda till åkpåse är dåliga :(

Åkte hem och tänkte att vi skulle försöka använda denna ändå men jag blir vansinnig på den!

• molnfridag

Jashrinah:
    Använder ni den där extradynan i?
    Selens spänne hamnar så att sidorna av spännet liksom skär in i sonens lår o då är han bara 6 månader. Hur ska det då gå när han växer undrar jag.

O när man ska ta ner ryggstödet till liggläge så blir det som en extrakudde eller nåt uppe vid huvudet så sonen liksom hamnar med hakan ner mot bröstet. Då skulle man vilja dra ner åkpåsen mot fotänden till men då blir grenspännets band ännu kortare :(

Ja jag blir vansinnig!

Svar på tråden skulle göra om quadroliften till min Emmaljungavagn till åkpåse men det blir superdåligt, vad för åkpåse ska jag köpa istället?