• LevLivetNu

Blir sugen på ett barn till... knäppt? 43 år...

Är 43 år och har redan ett barn som snart börjar i skolan. Är singel för tillfället men har träffat en man som jag haft kontakt med ett tag nu, mest via nätet men har setts några ggr. Vi har pratat om allt och inget, han säger att han kan tänka sig fler barn om rätt tillfälle ges. ( Han har barn sedan innan). 

Nu är jag klar med min utbildning, har hunnit jobba ett tag. Känner att livet inte är jobbet utan familjen.

Blir så sugen på fler barn...men känner mig gammal. Också rädd för risker mm. Men har lyckats träna mig till en bra fysik nu och är i min bästa form på länge, både mentalt och fysiskt. Känner mig redo för att dels inleda en seriös stabil kärleksrelation med en man men även ett barn till.

Vill dock inte stressa in i en relation. Så funderar på insemination i DK:..

Funderingar? Han jag dejtar är tydlig med att han är intresserad av mig, men vi har ju precis träffats och får lära känna varandra innan vi inleder en relation på riktigt....

• Svar på tråden Blir sugen på ett barn till... knäppt? 43 år...
  • Mikkan90

Inget tokigt med det. Hoppas själv på en sladdis när jag är runt fyrtio. Men jag skulle nog inte våga vänta för länge eftersom man inte vet om man är personen som är fertil tills 46 eller att det redan är kört när man är 40. Roligast skulle såklart säkert vara om ni är två om det hela. Kan vara en ide att kolla upp om dem har åldergränser/ andra krav i Danmark om du bestämmer dig för att köra på egen hand.

Pojke född 2012-01-16 Flicka bf 2014-02-14
Svar på tråden Blir sugen på ett barn till... knäppt? 43 år...