Begagnade vagnar - pris m.m?
Är intresserad av vad ni har betalt för er begagnade vagn. Vilket märke/modell? Vilket skick? Är du nöjd? Tack på förhand!
Är intresserad av vad ni har betalt för er begagnade vagn. Vilket märke/modell? Vilket skick? Är du nöjd? Tack på förhand!
Enda vagnen jag köpt begagnad är min nuvarande. En bugaboo frog, gav 1500kr. Väldigt fint skick och jag är väldigt nöjd :)
Köpte en Emmaljunga mondial duo combi "black crocodile". Jättefint skick och vi gav 4500 kr för den. Vi är väldigt nöjda med den!
När sonen föddes köpte vi en Brio Kombivagn för 700 kr. Den har varit superbra, och vi sålde den vidare efter 2 år, för samma peng.
Och sen köpte vi en Brio till, en sulky, för 500 kr. Supernöjda med den också. Den har vi fortfarande kvar, men ska väl sälja av snart...
Köpte en Brio happy med liggdel och sittdel (chassi 2006, sittdel 2006, liggdel 2008) år 2011 för 1000 kr. Varit nöjd med den. Kommer hålla minst ett barn till.
Köpte en Brio sulky, 400 kr, håller bra den med. Kommer hålla flera barn till.
Tack för att ni delar med er! Fler?
Jag köpte en Emmaljunga citycerox 360 för 900 kr. Hon som sålde den trodde den var från 06 och jag köpte den förra året.
Är nöjd med den, men bromsen gick sönder och eftersom den vagnen inte tillverkas längre så kunde man inte laga den.
Bromsen gick sönder dagen efter jag köpt den så kände mig lite lurad men det var säkert bara otur.
Så överlag är jag väldigt nöjd för annars har den fungerat felfritt.
Köpte även en carena easy sulky eller vad de heter för 200 kr och efter en tvätt och lite smörja så var den som ny. Superfin. Den har nog iaf 2 år på nacken.
Jag köpte först en El Nino för 3000 kr, men tröttnade redan efter 3 mån och köpte en Crescent Diva för 2500 kr. Jag har alltid velat ha en bugaboo så fick bli kopian :)
Har just nu 3 st begagnade vagnar.
En Brio Happy 2011 köpt för ett år sen för 4800 kr.
En Phil
Just det. De två första var i nyskick. Är mycket nöjd.
Den tredje är ett renoveringsobjekt.
Köpte en Emmaljunga nitro city här citiboard.se/for-barn/barnvagnar-tillbehor, gav 1400kr och var väldigt nöjd :)