• tjejen 85 nr 1

Hjälp mig döpa min blogg? :)

Hejsan :)
    Här sitter jag uttråkad och lite småsjuk, så nu när jag precis börjat äta efter lchf så tänkte jag skaffa en blogg. Bloggen är mest för mig, lite pepp för mig att uppdatera den då och då :)

Men jag fastnade totalt, småsjuk och virrig när jag ska bestämma namn på den. Nån gullig själ där ute som har lust att hjälpa mig döpa bloggen? :)

Det behöver inte vara något med just i namnet, men det kommer vara en lchf/dietblogg

Tack på förhand! :)

• Svar på tråden Hjälp mig döpa min blogg? :)
  • tjejen 85 nr 1
    tjejen 85 nr 1 skrev 2013-10-07 20:06:47 följande:
    Hejsan :)
    Här sitter jag uttråkad och lite småsjuk, så nu när jag precis börjat äta efter lchf så tänkte jag skaffa en blogg. Bloggen är mest för mig, lite pepp för mig att uppdatera den då och då :)

Men jag fastnade totalt, småsjuk och virrig när jag ska bestämma namn på den. Nån gullig själ där ute som har lust att hjälpa mig döpa bloggen? :)

Det behöver inte vara något med just i namnet, men det kommer vara en lchf/dietblogg

Tack på förhand! :)
    Oj
    "det behöver inte vara något med just lchf i namnet" skulle det stå :)
  • Snödroppar

Lchftjejen, lchftrollet mylifewithlchf, nu kommer jag inte på mer och kolla så de inte är upptagna för det har inte jag kollat, sen får du gärna skicka en länk så jag får kolla och följa dig :)

Svar på tråden Hjälp mig döpa min blogg? :)