Min 3åring ogillar min nya!!!
Jag har en dotter på 3år. Jag och pappan gick isär i somras, och nu är det såhär att jag har träffat en ny kille. Visst att saker och ting har gott fort. Och jag nu i efterhand känna att dom fick kanske träffa varandra lite för tidigt, att hon inte riktigt få smälta att mamma och pappa har gått isär. Jag förstår att det är en omständighet för henne, och att det påverkar henne. Men nu har det lagt sig och hon är mycket gladare, men problemet är att hon ogillar min nya kille. Hon säger att han inte får titta på henne, han får inte göra det, han får inte göra så, han får inte säga godnatt, han får inte hjälpa till med det osv. Han får med andra ord inte göra nånting. Och han försöker men det går inte hela vägen, hon är väldigt svårflörtad. Hon har aldrig varit såhär förut, hon har alltid varit framåt och kommit överens med nya människor. Visst att hon är trotsig nu också men hon vägrar. Hon har även sagt till mig att hon inte gillar honom. Jag vet inte vad jag ska göra, om jag ska låta henne få va som hon är och låta henne komma när hon vill? Eller om jag ska vara bestämd? Han tröttnar efter ett tag eftersom att hon är ju omöjlig, jag eller vi vet inte vad vi ska göra. Så snälla kan någon ge mig tips på vad jag kan göra eller säga????