Drogtest hår.
Ngn som gjort det? Hur gör dom exakt? Om man rökt 2 bloss gräs för 5 mån sedan utan att känna ngt syns det då? En engångs grej! Ska ev söka nytt jobb å vill inte få positivt då jag inte vet vad som händer då? / E
Ngn som gjort det? Hur gör dom exakt? Om man rökt 2 bloss gräs för 5 mån sedan utan att känna ngt syns det då? En engångs grej! Ska ev söka nytt jobb å vill inte få positivt då jag inte vet vad som händer då? / E
Dom kan inte se längre tillbaks än hårets längd, även det är begränsat till några månader.
Vill du vara på den säkra sidan så klipp håret.
Mitt hår är jättelångt. Vill inte bråka med det då det betyder att jag måste klippa så grymt kort frilla. Typ allt över 5 cm måste bort! Kan dom verkligen se att man rökt 2 jävla bloss? Helt sjukt. Dom sa att dom bara spårar 3 mån bakåt men hur urskiljer dom bara det?
Det måste vara ganska färskt och fint hår för att såna test ska fungera, långt hår är för slitet och påverkat av allt det utsätts för i vardagen för att det ska fungera.
H: du menar att det blir förorenat av all yttre miljö el? Dom tvättar ju håret innan de maler ner det och kör undersökningen. Helt sjuk metod. Säkert bra men just nu känns det skit!
Nej, det kommer inte synas. Du kan vara lugn,
När de skall drogtesta hår tar de två tofsar hår på olika platser ur håret . De tar inte mkt hår utan långt in vid huvudet . Sedan klipper de provet så att de är ca 5 cm och skickar testet till USA . Brukar ta ca 9 dgr att få svar . De brukar kolla 3 mån tillbaks i tiden . På lappen du får har de redan skrivit ned vad du skall testas för .
Varför skulle nån drogtesta ditt hår mot din vilja?
Kommer inte synas heller för den delen men är ändå nyfiken.
Ville jag ha det ev nya jobbet så var det kravet! Tack ni som svarat