• Mysigast

Gummistövlar???

Hur f-n kan det vara inne med gummistövlar? Kan någon förklara det för mig?
    Det är ju bara fult, varmt och obekvämt!! 

• Svar på tråden Gummistövlar???
  • Hannah76

Är det inne nu?

Jag älskar iof gummistövlar Flört Praktiskt, skönt o jag tycker det är rätt snyggt. Använder det såklart bara vid regn eller på ställen där det passar. 

• Whitetrash86

Det var väl förra hösten? men det kanske håller i sig än...

Jag har bara gummistövlar när det spöregnar eller är ute i skogen under/efter regn... 

• Mysigast
    Vickan I skrev 2013-10-02 16:20:58 följande:
    Men det är väl inte ens inne nu. Var inte det förra hösten?!
    Då har det hållit i sig!
  • Mysigast
    Hannah76 skrev 2013-10-02 16:39:11 följande:
    Är det inne nu?

Jag älskar iof gummistövlar Flört Praktiskt, skönt o jag tycker det är rätt snyggt. Använder det såklart bara vid regn eller på ställen där det passar. 
    Haha varför det? Ja men det är ju det jag menar. Man använder ju bara dem när det behövs!
    Jag lagar bland annat lunch till gymnasieelever i restaurangen där jag jobbar och en del av dem springer runt i gummistövlar i värsta solskenet... 
  • Mysigast
    Whitetrash86 skrev 2013-10-02 16:42:06 följande:
    Det var väl förra hösten? men det kanske håller i sig än...

Jag har bara gummistövlar när det spöregnar eller är ute i skogen under/efter regn... 
    Ja, det gör det! Jag märkte inte av det förra hösten faktiskt.
    Ja, men eller hur! Inte annars ju! 
  • jimmy02
    Hannah76 skrev 2013-10-02 16:39:11 följande:
    Är det inne nu?

jag älskar också att ha gummistövlar på mig och jag har gummistövlar på mig när jag är inomhus hemma och utomhus med är det fel på mig eller?
  • MalinLar

jimmy02 skrev 2014-01-03 23:49:00 följande:
    jag älskar också att ha gummistövlar på mig och jag har gummistövlar på mig när jag är inomhus hemma och utomhus med är det fel på mig eller?

Varför frågar du varenda forum om det fel på dig att du vill ha gummistövlar hela tiden ?
    JA - DET ÄR ETT STORT FEL PÅ DIG !  SÖK LÄKARE / TERAPEUT eller vad som helst !
Svar på tråden Gummistövlar???