Jag går in i väggen NU.
Jag undrar hur man vet när det är nog, när man har nåt den berömda väggen?
Hur vet man att man är utbränd och inte bara negativ och lat?
Jag har två jobb, ett som anställd samt driver eget. Jobbar väldigt mycket. Jobbet jag gör i mitt egna företag är ett jobb där jag känner hög prestationsångest. Ett jobb som aldrig kan bli bäst, jag kan hela tiden bli bättre.
Senaste veckorna har jag ibland inte kunnat gå upp ur sängen, har fått stanna där 2-3 dagar vid två tillfällen. I övrigt så kan jag inte ta djupa andetag, jag vaknar om nätterna o svettas, jag känner ingen glädje utan mest "panik", jag vill helst bara dra ett täcke över mig och vakna om några månader.
Det är så sjukt, för allt är så bra i mitt liv. Jobb, lägenhet, sambo - ja allt flyter på.
Men jag orkar inte mer!
Idag är en dag då jag räknar ner minuter tills jag får lägga mig.. drömmer om fredag (på ett onormalt sätt)... vibbar av panikångest, hjärtklappning..
Medan var fjärde dag är ok och då undrar jag om jag inbillar mig? Om det är hormoner som spökar? Om jag är lat och negativ som inte är så där härligt glad o positiv som alla jävlar på facebook...
Men det är mycket annat som har ändrats.. Jag som tidigare var kontrollfreak och hade stenkoll på allt kommer inte ihåg någonting.. inget minne.. glömmer saker, tar fel på tider, åker o handlar utan att komma hem med det jag skulle ha. Orkar inte ta hand om min kropp eller laga mat som jag innan tyckte var så kul...
Hur vet man? Hur vet man om man inbillar sig eller om man borde säga stopp innan det är för sent?
Ni som har gått in i väggen tidigare, hur kändes det innan det sa pang?