• Rebby

Vad äter du helst till middag av dessa maträtter? Skoluppgift

Håller på att göra en uppgift i skolan. Svara snälla något av alternativen, om ni inte gillar något så det ni tycker minst illa om. Tack :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad äter du helst till middag av dessa maträtter? Skoluppgift
  • lövet2

Av de alternativen tar jag helst spagetti. Annars är jag en potatismänniska, men jag vill ha kött till och inte fisk.

• yodi

jag hade kunnat tänka mig alla alternativen, men just i dag så låter det mest lockande med lax och potatis

• fluu

Väljer helst laxen.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Paisley

Skulle äta lax varje dag om jag hade chansen

Detaljerna är helheten
  • Rebby

Vad kul att det redan är en del som har svarat, ser ut som jag kanske kan skriva arbetet resan imorgon om det fortsätter såhär :)

Jag valde spaghetti och köttfärssås, det jag är mest sugen på nu men allt skulle nog slinka ner utan svårigheter

• enanna

Varmrökt lax till morgonmål, lunch, mellanmål, middag och kvällsmål, om man bara hade råd!!

• Vintermorgon

Jag valde spaghetti och köttfärssås för att jag är sjukt sugen på det just nu :) En vanlig dag hade jag nog valt lax eller broccolipaj ^^

• CeeJay

Lax och potatis (och lite sås såklart, antingen citronsås eller egengjord romsås)

• Rafael90

LAX! Min favoriträtt. Men om jag själv ska laga så blir det spaghetti och köttfärssås då jag inte kan laga lax själv.

Svar på tråden Vad äter du helst till middag av dessa maträtter? Skoluppgift