ecocig -
www.ecocig.se
Detta var den modellen som verkligen föll mig i smaken och som fick mig att lyckas sluta röka efter 30 år. Och visst jag har bara varit rökfri i flera månader men denna modell är så himla bra att jag kan till och med stå bredvid arbetskamraterna när dem röker sina vanliga cigaretter och blossa på min ecocig och inte bli ett dugg läskad.
Deras sida är lite rörig men lätt att navigera och förstå, man får även med Svensk bruksanvisning och en helt egen "Sluta Röka Guide" som nu tydligen också är skriven och dikterad av den kände läkaren Dr. Anders Kjellberg.
Jag har nu varit rökfri i flera månader och det är ett enda märke som verkligen fått mig att klara av detta är just
ecocig.se
Sedan kan man också ställa sig frågan om man vill ha elcigarett med nikotin eller utan och det får man ju självklart bestämma själv men har man inget nikotinbehov sedan tidigare skall man ju självklart inte skapa ett. Jag rekomenderar folk som vill sluta röka vanliga cigaretter att börja använda elcigaretter med nikotin för att lättare vänja sig av med begäret. Jag klarade att skippa nikotinet i min elcigarett helt efter 5 månader och röker nu helt nikotinfritt.
Jag har även rekomenderat ecocig till några arbetskamrater och alla som provat har slutat precis som jag eller dragit ner på vanliga cigaretter till bara ett fåtal om dagen. Det är jätte svårt att sluta med tobak men vill man så går det, och med ecocig så känns det ju precis som en vanlig cigarett så det var inte ett dugg svårt.
lycka till och som sagt smaken är som baken - Delad.
men mitt tips är garanterat
www.ecocig.se