• MissPlatå

e-Cigaretter!!!

Hej Hopp

Ja jag behöver hjälp! Jag har tänkt o sluta röka och tror en e-Cigarett kan vara en bra lösning.

Men det finns så många olika att välja på! Jätte svårt.
    Så jag undrar finns det någon där ute som har provat e-cigarett som kan rekommendera någon till mig?

Jag vill att den ska vara enkel, att det inte ska ta massa tid o få igång den. 

Ha det gött hej           

• Svar på tråden e-Cigaretter!!!
  • GosisMamman
    Finns något som är ännu bättre. Slår ALLT!
    Det kostar lite men det funkar! Han kände inget sug alls efteråt. Det värsta är vanan som man måste bryta men den måste man vid något tillfälle bryta iaf.

Min sambo har snart varit rökfri i en månad. Jag röker men han störs inte alls av detta.
    Jag kommer göra denna behandling om ett litet tag för jag har sett att det funkar =)
    Fem gånger mer kärlek - Martin Forster. En bok alla föräldrar borde läsa!
  • MissPlatå

Ja det låter ju bra, men det står inte mycket om vad dom gör?? Hur går det till?

• GosisMamman
    MissPlatå skrev 2013-09-30 09:13:51 följande:
    Ja det låter ju bra, men det står inte mycket om vad dom gör?? Hur går det till?
    Man får en grej som går en bit runt halsen och som sitter löst.
    Sen kör Bendine en sorts "scanner" som ger ifrån sig energi av något slag.
    Jag kan absolut inget om hur det går till men har varit med om det själv samt min sambo.

Det känns ingenting.
    Tror man kan säga att den rättar till energibanorna i kroppen.

Man sitter i en skön fåtölj en timme och bara njuter av att finnas. Fattades bara lite pedikyr så vore det fulländat.

Det allra läskigaste är att det verkligen fungerar! Det låter som bluff och båg men nope, detta funkar!
    Fem gånger mer kärlek - Martin Forster. En bok alla föräldrar borde läsa!
  • Ciggis

Hej! Jag har för några månader sedan slutat röka och gått över till e-cigaretter. Jag känner igen det där med att det är omöjligt att hitta rätt så när jag klarade mig så startade jag en blogg för att hjälpa till ciggis.se. Där recenserar jag de som jag har testat i denna djungel. Gå in och kolla så kan du få tills om affärer du köper dem på och vill du ha mer hjälp så kan du även maila mig på: info@ciggis.se. Jag tycker det är jätte bra att du vill Fimpa!

• Ciggis

Hej igen. Nytt forum för just e-cigaretter där man kan få hjälp från nya och gamla i gemet. Http://e-cigarettforum.se Gå in och kolla så kan du få lite tipps från alla

• Robbban

Av egen erfarenhet så kan jag rekommendera EQ cigs Smidig, ser ut som en riktig cigarett, och känslan såklart :)

• Snuggles78

Jag rekommenderar ett Startpaket på iVape.se 

Själv anser jag att man ska börja med en E-juice på 12mg alt. 16mg för att verkligen släppa den vanliga cigaretten..

Sen kan man trappa ner, funkade för mig!

• saramedpeter
    ecocig - www.ecocig.se
    Detta var den modellen som verkligen föll mig i smaken och som fick mig att lyckas sluta röka efter 30 år. Och visst jag har bara varit rökfri i flera månader men denna modell är så himla bra att jag kan till och med stå bredvid arbetskamraterna när dem röker sina vanliga cigaretter och blossa på min ecocig och inte bli ett dugg läskad.
    Deras sida är lite rörig men lätt att navigera och förstå, man får även med Svensk bruksanvisning och en helt egen "Sluta Röka Guide" som nu tydligen också är skriven och dikterad av den kände läkaren Dr. Anders Kjellberg.

Jag har nu varit rökfri i flera månader och det är ett enda märke som verkligen fått mig att klara av detta är just ecocig.se

Sedan kan man också ställa sig frågan om man vill ha elcigarett med nikotin eller utan och det får man ju självklart bestämma själv men har man inget nikotinbehov sedan tidigare skall man ju självklart inte skapa ett. Jag rekomenderar folk som vill sluta röka vanliga cigaretter att börja använda elcigaretter med nikotin för att lättare vänja sig av med begäret. Jag klarade att skippa nikotinet i min elcigarett helt efter 5 månader och röker nu helt nikotinfritt.

Jag har även rekomenderat ecocig till några arbetskamrater och alla som provat har slutat precis som jag eller dragit ner på vanliga cigaretter till bara ett fåtal om dagen. Det är jätte svårt att sluta med tobak men vill man så går det, och med ecocig så känns det ju precis som en vanlig cigarett så det var inte ett dugg svårt.

lycka till och som sagt smaken är som baken - Delad.
    men mitt tips är garanterat www.ecocig.se
  • vapern

www.xsmoke.com/se/ har billiga och bra e-cigaretter utan farliga ämnen, har själv använt dem ett längre tag och rekommenderar verkligen. använd också rabattkoden: FORUM så får du 15% rabatt, funkade då förra veckan när jag beställde.

Svar på tråden e-Cigaretter!!!