14 dagar kvar - följas åt sista biten?
Bara 14 dagar kvar till BF!
Någon som vill vänta och längta tillsammans sista tiden?
Bara 14 dagar kvar till BF!
Någon som vill vänta och längta tillsammans sista tiden?
Bf 10/10 och tiden går så fruktansvärt långsamt att jag håller på att krevera!!
Har bf 12 oktober! Tycker sista tiden sprungit iväg kanske för att jag fort jobbar.... Två dagar kvar på jobbet. Mkt sammandragningar och sover dåligt annars mår jag bra!
Tycker tiden gått långsamt sedan start, och då har jag en 3 åring dotter också
Men tror kanske det har att göra med att jag fick missfall i v 16 för snart ett år sedan. Så har varit gravid ett tag...
Har varit hemma i snart 3 mån gravpenning i 2 mån då jag jobbar som ssk på strokeavd, och innan det semester. Mehehe
Men annars har jag sammandragningar i mellanåt, sover sisådär men okej ändå
Är det första barnet eller har ni fler?
Jag har 17 dagar kvar och tycker tiden har gått fort men nu mot slutet är det seeegt. Har en dotter som blir 2 i december och de dagar hon inte är på förskolan är det full rulle och jag däckar efter middagen. Jag har haft lite mensvärk och ont i fogarna och rygg av och till nu under veckan så jag hoppas det sätter igång snart. Dottern föddes på bf dagen så jag hoppas ju på att slippa gå över tiden med denna bebis också.
Jag har en tre årig dotter. Som föddes med planerat snitt v 35, tillväxthämmande. Den här graviditeten har varit helt annorlunda och jag har känt mig sååå mkt mer gravid vilket nog varit bra .tror jag ställer in tankarna på att cykla till jobbet idag och ber sambon om skjuts... Känner att det varit perfekt om Lill tjejen kommer om en vecka!!
Min dotter kom 04.33 v 40+0, så någorlunda punktlig. Får se när denna vill titta ut. Man får ju för sig att man kanske är en av dem så får tidigare. Men troligen inte! ;-p