14 dagar kvar - följas åt sista biten?
Bara 14 dagar kvar till BF!
Någon som vill vänta och längta tillsammans sista tiden?
Bara 14 dagar kvar till BF!
Någon som vill vänta och längta tillsammans sista tiden?
Bf 10/10 och tiden går så fruktansvärt långsamt att jag håller på att krevera!!
Har bf 12 oktober! Tycker sista tiden sprungit iväg kanske för att jag fort jobbar.... Två dagar kvar på jobbet. Mkt sammandragningar och sover dåligt annars mår jag bra!
Tycker tiden gått långsamt sedan start, och då har jag en 3 åring dotter också
Men tror kanske det har att göra med att jag fick missfall i v 16 för snart ett år sedan. Så har varit gravid ett tag...
Har varit hemma i snart 3 mån gravpenning i 2 mån då jag jobbar som ssk på strokeavd, och innan det semester. Mehehe
Men annars har jag sammandragningar i mellanåt, sover sisådär men okej ändå
Är det första barnet eller har ni fler?
Jag har 17 dagar kvar och tycker tiden har gått fort men nu mot slutet är det seeegt. Har en dotter som blir 2 i december och de dagar hon inte är på förskolan är det full rulle och jag däckar efter middagen. Jag har haft lite mensvärk och ont i fogarna och rygg av och till nu under veckan så jag hoppas det sätter igång snart. Dottern föddes på bf dagen så jag hoppas ju på att slippa gå över tiden med denna bebis också.
Jag har en tre årig dotter. Som föddes med planerat snitt v 35, tillväxthämmande. Den här graviditeten har varit helt annorlunda och jag har känt mig sååå mkt mer gravid vilket nog varit bra .tror jag ställer in tankarna på att cykla till jobbet idag och ber sambon om skjuts... Känner att det varit perfekt om Lill tjejen kommer om en vecka!!
Min dotter kom 04.33 v 40+0, så någorlunda punktlig. Får se när denna vill titta ut. Man får ju för sig att man kanske är en av dem så får tidigare. Men troligen inte! ;-p
Ebba 27 juli - vad ska du göra av all ledig tid nu när du snart jobbat klart? här har jag iaf varken bakat eller lagat nå mat att ha i frysen. Det går nog bra ändå att få barn
Hej!!
Väntar min fjärde skrutt den 12 oktober, eller när som är ju normalt :) längtar men njuter också av graviditeten.. Har tydligen en liten bebis i magen som behöver jäsa lite till så det gör ju inget om den stannar inne lite till ;) vet inte om det är pojke eller flicka så nyfikenheten är stor spännande att det är så nära nu för oss alla!!!
Nu är det verkligen nedräkning, jag har exakt 2 veckor kvar nu till bf. Hoppas på bebis nästa vecka, då är min pappa ledig och kan hjälpa till. Egentligen borde jag fixa matlådor och så nu men vi har haft fullt upp och jag får ont i ryggen av att stå och gå för mkt.
Hej,
Jag har också bf 12 okt, min tredje skrutt! Eller kanske skrutta? De två stora är 5 och 2 och är tjejer och vi vet inte vad den tredje blir så det är spännande!
Jobbade sista dagen i går, hade tänkt jobba hela denna vecka men fick i söndags rejält ont av foglossning (gissar jag) så nu blir det skönt att vara hemma och vila lite istället. Idag känns det dock bättre förstås bara för att man bestämt sig för att vara hemma...
Tror inte heller jag kommer orka stå och laga massa mat att frysa in, gjorde inte det innan de andra föddes och det gick ju bra ändå. Får väl bli lite köttbullar och makaroner och sånt, det går ju lätt att fixa.