Bästa frisören Stockholm?
Hej! Ge mig tips på bra frisörer i Stockholm! Vem brukar ni gå till, varför och är det endast klipp som gäller eller färgar ni också?
Hej! Ge mig tips på bra frisörer i Stockholm! Vem brukar ni gå till, varför och är det endast klipp som gäller eller färgar ni också?
Bor inte i Stockholm men hittade min frisör på beautyguiden.se och är verkligen jättenöjd med henne. Kika där så kanske du hittar någon bra :)
Kan varmt rekommendera Clipp-er vid Norra bantorget, frisören Mia. Riktigt duktig tjej som jag gått till i 12 år
Ingen som har fler tips?
Jag klipper mig också på Clipp-er men hos Ariadna, jag tycker hon är bäst! Hon lyssnar verkligen, det är något få frisörer gör tycker jag! Hon har öga för vad som är snyggt och passar mig. När jag kom till henne hade jag mer eller mindre gett upp efter flera misslyckade besök hos andra frisörer. Hon föreslog en ny frisyr och ny färg, det var ingen jättedramatisk förändring men vilket lyft det blev!! Jag har fått komplimanger från de flesta som känner mig sedan jag började gå hos henne. Jag är så nöjd och känner mig alltid fin numera!
Ellinor Jansson på Salong Weiss på Alvikstorg. Hon är jättebra, jag har både klippt och färgat hos henne. Hon lyssnar på vad man vill, vilket många frisörer är mindre bra på. Hon har också gesällbrevet.
Tony Vilalba på Odenplan! - En riktig konstnär direkt från Mallorca. ;)
Varmt välkomna att kika in på min hemsida www.lindamikaelsdotter.se
Jag är frisör, utbildad färgtekniker för Redken och även makeupartist och jobbar på en salong på Östermalm i Stockholm.
Jag är väldigt mån om kvalitén på mina kunders hår och använder endast förstklassiga produkter.
Har ni frågor får ni gärna maila mig. Kontaktuppgifter hittar ni på hemsidan.
Ni hittar mig även på instagram @lindamikaelsdotter
och Facebook Linda Mikaelsdotter - Frisör och makeupartist
Ha en fin dag!
Mvh Linda Mikaelsdotter
Utan tvekan Bebas Hair & Beauty på Kommendörsgatan 14 (Östermalm). Hon gjorde slingor på mitt hår och färgade den så att gula pigmentet försvann 100%. Hon gav mig till och med några utmärkta produkter för att gula pigmentet inte återkommer. Jag besöker henne 3-4 gång om året, och är jätte nöjd! Skulle verkligen rekommendera henne!
Jag har varit och testat de flesta salonger.
Men det är väl Natasha Sthlm som är bäst av de alla. Det är ordning och reda!
Jag har hamnat hos fel frisörer, betalat olika priser och har blivit nöjd varannan gång tyvärr. Natashas håller en viss standard och den är ganska hög. Det är nästan omöjligt att få tid hos Natasha själv, men de andra är säkert duktiga.
Jag har varit och testat de flesta salonger.
Men det är väl Natasha Sthlm som är bäst av de alla. Det är ordning och reda!
Jag har hamnat hos fel frisörer, betalat olika priser och har blivit nöjd varannan gång tyvärr. Natashas håller en viss standard och den är ganska hög. Det är nästan omöjligt att få tid hos Natasha själv, men de andra är säkert duktiga.