• MeNoLike

bästa byxblöjan?

Vilken är det?
    Köpt ett paket pampers, för att de är billigast på min affär, men tycker de är riktigt dåliga? Känns full i kiss på direkten

Vilket märke föredrar du?

• Svar på tråden bästa byxblöjan?
  • ParaplyHelvete

Jag gillar Liberos men har bara testat dom och Pampers. 
    Pampers var riktigt dåliga och täckte knappt rumpan.  

• Nordanvinden08

Libero och huggies har varit toppen till mina barn. Men barnrumpor är olika, vilket gör att blöjor sitter olika bra...
    Kan oxå säga att första gången hag såg huggies-blöjorna så trodde jag att de skulle vara jättedåliga. Men de satt kanon, mitt större barn har sovit i dem och de höll och satt bra hela natten! (Vanliga blöjor läckte på sidorna under nätterna) Så det var Kanon:)

• MeNoLike

Jag hade libero åt mina stora killar som nu är 6.5 år och minns jag var nöjd med dem.

Kanske ska testa dem på just byxblöjorna då. Som vanlig blöja gillar jag pampers (och priset)

• Lily38

Använder pampers o tycker den är bra. Liberos är oki med! Provade willys en period o var nöjd men så helt plötsligt började de läcka så den valdes bort :). På första barnet användes oxå pampers mest förutom en period då liberos var bättre.

• Johanna1978

libero är bäst.

Ica tjocka obekväma och hårda verkar det som perfekta som lära potta blöjor de är de sämsta vi hitta.  

Svar på tråden bästa byxblöjan?