• frida94

VECKA 36 orkar inte mer....

Hallå går in i vecka 36 idag, och jag är så himla less på att vara gravid. 
    Jag har svullna fötter, huvudvärk, mår illa, och får inte sova hela nätter...... Hur ska jag få tiden att gå fortare?
    Har beräknad förlossning den 27 oktober, någon som vill följas åt tills dess och peppa varandra?  

• Svar på tråden VECKA 36 orkar inte mer....
  • frida94

Jag känner också att det är klart nu.... Jag går bara och väntar och väntar... Har du packat BB väskan??

• LivetSomSofia

Nej ingen väska packad än! Ingen spjälsäng uppe, inga bebiskläder tvättade och varken nappar eller flaskor är kokade! Kan möjligtvis, möjligtvis vara dags att ordna detta snart!
    Hämta ut barnvagnen och babyskyddet också kanske ;P
    Själv?

• Cleo1

Hej! Går in i v 36 på fredag,bf 31 okt men väntar tvillingar så hoppas på max 2 veckor till.Haft en komplikationsfri graviditet fram tills för ca en vecka sedan då blodtryck och annat ökade plötsligt i rasande fart.Låg två nätter på förlossningen under uppsikt med ctg och koller och är nu hemma igen med blodtrycksmedicin.Hoppas på att slippa bli inlagd igen..Nya prover i morgon så man får se.Har ni barn sedan tidigare?Detta är våra första

Blivande mamma till tvillingpojkar bf 31/10-13
  • Cleo1

Kan tillägga att jag gått upp tjugo kilo,inte längre orkar gå mer än tio min innan ryggen ger upp.Dessutom ligger båda bebisarna på minuskurva,ena sjutton procent och andra tjugofyra,den minsta har dessutom ett lite sämre flöde vilket gör mig orolig.Ska på ny flödesmätning i morgon,känns jobbigt Förhoppningsvis är det bättre då annars vet jag inte om de kanske vill plocka ut dem snart.De har varsin moderkaka och hinnsäck.

Blivande mamma till tvillingpojkar bf 31/10-13
  • Kima89

23 oktober är de beräknat här :) lagom trött på den tunga magen och den jobbiga foglossningen 

¨~*100525 föddes Roxanna*~¨
  • Maddee

23 oktober här också!:) vill föda nuuuu!

• SmultronSöt

22 oktober här! Ni är inte ensamma om att ha tröttnat tjejer, haha!!!!

Ber tusan till Gud om att inte låta det  gå en dag längre än beräknat... och jag är inte ens troende.

Som tur var förgyller heltidsjobb mina dagar fram tills den 11 okt Obestämd Och i morgon blir det BM, sist jag var där låg bebbe i säte så vändningsförsök kommer att bokas in om den nte har snurrat av sig själv. Livet leker!

Kram på er och SNART är vi i mål! 

• vilsen00

hallå tjejer
    28.9 för mig och sambo, längtar sååå mycket
    allt är klart inför ankomst, känns som att jag klättrar på väggarna här hemma av rastlöshet jag känner...

har ni också ont i nedre delen av magen? smärtor när ni reser er upp el. spänner er när ni ska vända er i sängen och dylikt?  
    snart dags för oss alla  

Svar på tråden VECKA 36 orkar inte mer....