• Mariiaa

Fertilitetsutredning Umeå

Hej!
    Någon som har fått hjälp på Norrlandsklinikeni Umeå i ung ålder? Jag är 21 och ja och min sambo ha försökt skaffa barn i 2 1/2 år, men de ha inte gått, de jag vet är ju pcos, och jag får ingen hjälp via sjukhus eftersom jag är för ung, därför undrar jag om någon kring 20 års ålder fått hjälp på privatkliniken och hur gick det? Vad fick ni för hjälp och lyckades ni bli gravid?

JÄTTE tacksam för svar.

• Svar på tråden Fertilitetsutredning Umeå
  • Mariiaa

tänkte bara säga att man kan få hjälp där med pergotime om man är ung för nu har jag vart där.

• Sandra 519

Okej, ringde du dit? Gjorde dom någon undersökning eller så? Jag är lika gammal som dig. 

• Mariiaa

Jag mailade, sen fick jag svar, bokade tid, gjorde undersökning, jag visste ju vad jag skulle behöva tex pergotime tack vare pcos, och doktorn skrev ut pergotime. :) Så de gick väldigt bra att få de !

• Sandra 519

okej tack så mycket för svar. vi har bestämt att försöka till efter jul har de inte gått så ska jag också höra av mig till dom. 

• Sandra 519

över ett år. jag vet att det inte är jätte länge men mår dåligt varje månad då man misslyckas gång på gång. har svårt att släppa det. Tack Lycka till ni med :D

Svar på tråden Fertilitetsutredning Umeå