Auroraja skrev 2013-09-22 18:17:42 följande:
Hejsan! Jag är oxå 24år och lite överviktig! Behöver bli av med en 15 kilo! Vi är i full gång med vår utredning! Allt har sett bra ut hittills, ett litet minus på mannens spermaprov och det var att dom rörde sig mer i sidled än framåt som dom ska! Det är inget som försämrar nått men det kan ta lite längre tid för dom att simma upp mot ägget! Jag var på min gynundersökning i fredags och allt såg toppen ut. Har oregelbunden mens och därför vill jag gå ner i vikt. Hur gamla är din partner? Hur känner du inför utredningen?
jag behöver gå ner 25 kg, jag ska börja med pulverdiet på onsdag tänkte jag och köra med det tills jag är på gyn, så 4 veckor, jag vet att dom kommer klaga på min vikt så det är dax att göra något åt detta. okej vad skönt att allt är bra, det är jag livrädd för att det ska vara något fel på mig
jag hade oregelbunden mens för 1 års sedan och d var den jäääätte oregelbunden, kunde gå upp till 60 dagar,,
men nu är jag som en klocka, 29 dagar, och jag vet att jag har ägglossning så det måste vara ett tecken på att jag är frisk iaf men vi får se vad gyn säger. min sambo är 30 år, hur gammal är din?
jag är nervös och lite rädd, men min sambo är cool lugn.. så han får mig att lugna mig lite iaf :)