SF-mått
Jag är idag 30+5 , och var hos bm för kontroll. Alla andra kontroller tidigare har sett bra ut i allt i princip vad jag vet. Nu är min bm lite speciell, då denna kvinnan är sjukt vimsig, glömmer saker o sånt tex. Provade även nå henne förra veckan då jag hade förvärkar och ont i tyg o en massa obehag "där nere" varav jag känner själv en gång om dan på tappen och så vilket då förra veckan "försvann" och ett hål tippat på ca 1,5 cm kom. Men sen slutade smärtan o så och har bara de vanliga pinorna så att säga. Barnet är dessutom fixerat sedan 3-4v tillbaka. Ja, sist jag var hos bm var för lite mer än 3v sen i vecka 28 o hade sf mått 25, vilket jag idag också låg på 25. Jag har ett rul på måndag. Men jag undrar om nån vet vad detta betyder eller så? Jag är omföderska, har en son som blir 3 i december. Men jag minns inte hur hans kurvor o mått o så låg på. Med honom fick jag bricanyl spruta i v 32 eller 33 med då jag börjat öppna mig 1cm, och han låg kvar i magen till nästan v 37. Utsöka detta vimsiga inlägg men visste inte riktigt hur jag skulle få ihop det :/