• neffi

någon som varit med om att kroppen krystar själv? blir nervös är hemma själv!

Här sitter jag i v37+2 hemma själv med 3 barn och vid två tillfällen känner jag hur kropoen krystar så det känns i hela underlivet. Aldrig kännt det innan, någon som har ett lugnande svar

• Svar på tråden någon som varit med om att kroppen krystar själv? blir nervös är hemma själv!
  • Lindsey Egot the only one

Kroppen krystar automatiskt när krystvärkarna kommer. Du kan ju ha en tarm som spökar och det kan kännas som korta krystvärk.

• Lilla E

Hur menar du? Krystvärkar är ju mer "NU ska barnet ut" inget man ligger och funderar på precis.

• Thaqii
    neffi skrev 2013-09-17 22:22:23 följande:

Här sitter jag i v37+2 hemma själv med 3 barn och vid två tillfällen känner jag hur kropoen krystar så det känns i hela underlivet. Aldrig kännt det innan, någon som har ett lugnande svar

Ring till

Förlossningen och prata med dom har du värkar med eller????
  • neffi

Inga värkar alls inte ens förvärkar utan de kom från ingenstans. Jag gick och la mig ett tag och då sluta det. Kanske någon latensfas som startat och jag är extra känslig. Ska till barnmorskan i morgon bitti men ska för säkerhets skull ringa idag så jag vet om jag vågar släpoa iväg mannen på nattarbete utomlands igen

• neffi

Barnmorskan trodde dwt var en reflex som kommit av att barnet rört vid en nerv. Men det kunde lika gärna betyda att något var på gång

• camomille

Kollade hon status på din urin? Jag har haft sådana kramper när jag haft uvi.

• neffi

Nä jag bara ringde idag och ska vara på kontroll i morgon halv 9 men då ska jag be henne ta ett urin prov. Jag vill samtidigt att hon kollar om det händer något med tappen är så nervös att de ska starta medans min man är i tyskland och jobbar.

Svar på tråden någon som varit med om att kroppen krystar själv? blir nervös är hemma själv!