• Anonym (Pulver)

Hittade pulver i bilen, hjälp!!!

Hej alla familjelivare,

Jag har misstänkt ett tag att min sambo (numera ex) tar droger. Nåväl vi gjorde slut för ca 6-månader sen. Så igår när min mamma städade ur bilen så såg hon en liten påse med vitt pulver i, och vi undrar nu vad det kan vara.

Finns det något sätt man kan se om det är droger utan att gå till polisen. Vill gärna veta vad det är innan så man blir betrodd (har haft en del med polisen att göra det sista eftersom mitt ex anmälde mig).
    Så finns det något sätt att få reda på vad det är? (Inte smaka).
    Ps. Pulvret var luktfritt..
    Tacksam för svar

• Svar på tråden Hittade pulver i bilen, hjälp!!!
  • Anonym (M)
    Anonym (Pulver) skrev 2013-09-14 09:17:33 följande:
    Hej alla familjelivare, Jag har misstänkt ett tag att min sambo (numera ex) tar droger. Nåväl vi gjorde slut för ca 6-månader sen. Så igår när min mamma städade ur bilen så såg hon en liten påse med vitt pulver i, och vi undrar nu vad det kan vara. Finns det något sätt man kan se om det är droger utan att gå till polisen. Vill gärna veta vad det är innan så man blir betrodd (har haft en del med polisen att göra det sista eftersom mitt ex anmälde mig). Så finns det något sätt att få reda på vad det är? (Inte smaka). Ps. Pulvret var luktfritt.. Tacksam för svar
    Vad är du anmäld för ?
  • Anonym (Pulver)

Misshandel. Vill inte outa mig själv. Men misshandel hände inte.

• Anonym (M)
    Anonym (Pulver) skrev 2013-09-14 09:21:45 följande:
    Misshandel. Vill inte outa mig själv. Men misshandel hände inte.
    nej ok, undrar du för att du vill anmäla eller bara för att ? 
  • Anonym (Pulver)

Just nu är det bara för att. Tänkte konfrontera honom om varför det låg i hennes bil i sådana fall. Och sedan en ev anmälan (vi har barn ihop och vill inte att han har "hen" om han är drogpåverkad.

• Anonym (M)
    Anonym (Pulver) skrev 2013-09-14 09:26:15 följande:
    Just nu är det bara för att. Tänkte konfrontera honom om varför det låg i hennes bil i sådana fall. Och sedan en ev anmälan (vi har barn ihop och vill inte att han har "hen" om han är drogpåverkad.
    Det du skriver här går inte riktigt ihop med ts..? 

Men hursom så är det din bil och det ev knarket låg där så jag skulle nog slänga det och inget säga.. 
  • Anonym (Pulver)

Jo men jag vill inte gå till polisen utan att veta vad det är.. Vill fråga han o se om han erkänner (patologisk lögnare)

• Anonym (humor)
    Anonym (Pulver) skrev 2013-09-14 09:26:15 följande:
    Så du letar orsak att hämnas? Varför skulle ditt ex vara den som lämnat påsen med pulvret i bilen? Hur tänkte ni att det ska kunna bevisas att det är hans påse?

Jag förstår att du inte vill att någon som är drogpåverkad tar hand om ert barn. Han vill förmodligen inte heller det, precis som han säkert inte heller vill att någon med en psykisk störning gör det.

Tar han inte hand om sitt barn?
  • Hilda1

Vems är bilen? Hade exet lånat den av dig eller din mamma för då kan ni bara hoppas att han inte redan tipsat polisen om att det kan finnas nåt intressant, släng och gå vidare

• Anonym (Pulver)

Nej det är inte en anledning till hämnd,

För att han är den ända som har åkt i bilen tillsammans med mamma. Så det finns ingen annan som kan ha gjort det. Jo det kan ju bli svårt att påvisa. Men jag är nöjd bara jag får konfrontera honom.

Nej han tar inte hand om barnet. Vill inte gå in närmare på det. Men han är våldsam. Och struntar i alla utom sig själv

• Anonym (Pulver)

Det låg på passagerarsidan. Han åkte med mamma till jobbet under en period.

Svar på tråden Hittade pulver i bilen, hjälp!!!