• talgoxe

Snart skjuter jag fåglarna!!!!!

skitar ner hela balkongen, kommer gängvis, sparvar o talgoxar, hackar sönder kläderna på tork, grannjäkeln matar dom glatt, hackar sönder utemöblerna, o ta mig fan nu har dom börjat invadera lägenheten oxå!!! Fågelskit i vardagsrummet i köket, i hallen. Jag blir Gaaaaaaleeen!!! Balkongdörren är alltid stängd, är den öppen flyger dom in direkt, fönstrena är stängda då de lyckas ta sig in. O nej katt kan vi inte ha då vi är allergiker. Det är som filmen " Fåglarna" Nu senast så fick gäster fågelskit både i huvet o på knät. kul. Snart vet jag inte va jag gör!!!dom blir inte skrämda av nått!!!!!

• Svar på tråden Snart skjuter jag fåglarna!!!!!
  • Wittra

Bor man i hyresrätt lr bostadsrätt så brukar man inte få lov att mata fåglarna. Så första steget är att grannen slutar mata dem, andra steget är att kanske hänga något som väsnas och blänker/rör sig så att de skräms och ger sig av.

• sär skriven

Undrar om det här är en reaktion på att människor irriterar sig på grannarnas utekatter?

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • straw2008
    sär skriven skrev 2013-09-13 16:46:53 följande:
    Undrar om det här är en reaktion på att människor irriterar sig på grannarnas utekatter?
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.

HAHAHAHA Skulle göra samma sak hatar lösspringande katter.
    I kinamockaskogen.....
  • Litet My

Sätt en sån där rovfågel i plast på balkongen (minns inte vad det heter men man har såna när man jagar), då borde det inte våga sig dit.

Svar på tråden Snart skjuter jag fåglarna!!!!!