• Chiquita07

Vinterjacka 2013

Nån som har koll på tjejmodet och vet vilka jackor som gäller vintern 2013? Har kollat på många välkända butiker på nätet men det finns ju hundratals... Vilka är top 5?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-13 12:09
    Kan tillägga att jag e 21 år

• Svar på tråden Vinterjacka 2013
  • MtillM

Jag har köpt en tunnare dunjacka på bomerang och en pälskrage med sidenband som jag kan ha över. Jag har även en lite längre dunjacka (slutar på mitten av rumpan med markerad midja, med luva och på den är det också päls på, Jag är 27år

• umm abdilleh

Har köpt en Everest. Hur varma och bra som helst. Hade Everest Innan med, samma i 6 år, men ser ny ut..Canada goose är annars med bra. Hade den med nåt år sen, men vill inte lägga ut 9.000 igen för en jacka

• MtillM

Canada goose har väl inte varit riktigt inne på iaf 7år. När jag gick i gymnasiet så var det jätte inne för att prinsessan hade det, men ett till två år senare så hade ingen sådan jacka. Men det kanske har kommit tillbaka? har dock näst intill inte sett någon ha en på ett par år...

• ggmm

För mig blev det en Woolrichjacka i marinblått! Jag tycker den e tidlös och så är det inte massa fula märken på, Den e stilren och det är en bra investering då jag har planerat att använda den i flera år Skrattande

• Surkärring

Blir min svarta Woolrich Artic Parka. Varm och snygg :)

Har en billigare parkas också, kommer inte håg märke dock, när det spöregnar och blåser så paraply inte funkar.

Endast döda fiskar följer strömmen
Svar på tråden Vinterjacka 2013