• Morsprins

Ung mamma 3 månaders bebis

Hej, 19 årig tjej i Stockholm söker andra unga mammor att umgås med då det inte finns många i min umgängeskrets med barn.
    Tveka inte att skriva!

• Svar på tråden Ung mamma 3 månaders bebis
  • Kroa

Bor inte alls i Stockholm, eller i närheten direkt, men jag är 20 år men känner likadant som dig! Jag är 20 år och fick min dotter den 31 maj, så hon är snart 3,5 månad gammal :)

• carpediiiiem

Bor inte heller i Sthlm, men är också 19 och har en pojk som är född 11 juni i år :)

• Stockholmsmamman

Hej! Gå till Unga Station, en öppen förskola för unga föräldrar, ligger på Södermalm. jag går där med min dotter, vi är ett helt gäng. Man kommer in i gemenskapen väldigt fort. Onsdag och torsdag kl 13-16, fredag 10-13. KOM!!! :D

• ncfb
    Stockholmsmamman skrev 2013-09-17 12:24:56 följande:
    Hej! Gå till Unga Station, en öppen förskola för unga föräldrar, ligger på Södermalm. jag går där med min dotter, vi är ett helt gäng. Man kommer in i gemenskapen väldigt fort. Onsdag och torsdag kl 13-16, fredag 10-13. KOM!!! :D

hur gamla är mammorna som går dit? jag är 22... är jag för gammal haha??
  • MammaTillNathalie

Ser att det är rätt länge sedan någon skrev, men skriver ändå ;D Är 21 och bor straxt norr om stockholm (går bussar, och jag är i centrala sthlm någon gång/vecka). Fick en dotter den 24e juni och skulle också gärna hitta fler vänner med barn i stockholmsområdet :) 

• Morsprins
    MammaTillNathalie skrev 2013-10-15 20:18:58 följande:
    Ser att det är rätt länge sedan någon skrev, men skriver ändå ;D Är 21 och bor straxt norr om stockholm (går bussar, och jag är i centrala sthlm någon gång/vecka). Fick en dotter den 24e juni och skulle också gärna hitta fler vänner med barn i stockholmsområdet :) 

Hej! Vad kul, min son kom den 22 juni så då är dom jämngamla :D Själv bor jag i haninge.
  • Morsprins
    Felicia111 skrev 2013-11-11 08:48:55 följande:
    19 år och min minsta dotter blir snart 3 mån, äldsta är snart 2 ½ :)

Vad kul! Min lilla blir 5 mån snart :)
Svar på tråden Ung mamma 3 månaders bebis