Hur mår ni i 3e trimestern?
Jag går in i 35e veckan nu och mår skit! Mår illa har ont överallt och barnet lever i ett där inne...
Ont i fogarna och svårt och sova :(
Skulle vilja dela med andra hur deras sista månad ser ut?
Jag går in i 35e veckan nu och mår skit! Mår illa har ont överallt och barnet lever i ett där inne...
Ont i fogarna och svårt och sova :(
Skulle vilja dela med andra hur deras sista månad ser ut?
För mig har det blivit riktigt jobbigt. Foglossningen som hade blivit bättre börjar härja igen, har fått karpaltunnelsyndrom och har sjukt ont, sover som en kratta och mycket smärtsamma förvärkar. Det känns som om magen dras mot marken av en magnet. Så tung och låg. Inte för att gnälla men...du är inte ensam :)
Vecka 36+3 idag.
Kroppsligt: Prima! Inte ont någonstans, pigg och rörlig. Lite tyngre i kroppen bara så jag går inte så fort, men det är inte jobbigt att röra sig och sådär. Ingen foglossning, inget illamående osv.
Däremot mår jag kasst psykiskt och bara väntar på bebis... är 39+3 idag.
Hej tack för svaren..
Hur känns förverkarna egentligen?
Fick barn för 13 år sen :/ så glömt bort...
Mådde oxå psykiskt dåligt nu i slutet och gör fortfarande :( skit jobbigt
Jag har både "mensvärk" och sammandragningar som gör ont och skapar tryck nedåt. Vet inte vad som är vad!
Har hört att de kan sticka i underlivet oxå?
Vilken vecka är ni i?:)
Vecka 37 ( 36+4) enligt när vi VET att bebis blev till, vecka 38 (37+0, fullgången graviditet!) enligt RUL. Men vi tänker bort RUL-datumet eftersom vi använt assisterad befruktning och därmed är säkra på datum.