• seandra82

vilka skor (ballerina ska jag köpa

de senaste ballerinaskorna jag köpt har inget passat , i affären känns det skitbra o ok men det är först när jag går i skorna hemma så klämmer de på tårna o spec många ballerinaskor har en hård gren(eller va man kallar det) som går upp  på hälen som tillslut ger skoskav . =O(  o de andra utan hård kant ja då tycker jag skorna inte sitter på ordenterlig så det klappar o blir luft när man går med skorna .
    har enbart hittat ett par skor o de är nu söndriga o ska slängas  tyckte de va de bästa jag haft 

jag har rätt skostorlek , inga märkvärdiga fötter direkt ,  

• Svar på tråden vilka skor (ballerina ska jag köpa
  • StylingAnna

Vilket material är det du kollar på? Jag har ett par riktigt sköna i tyg som sitter som en smäck på foten. Kanske inte att rekommendera nu till hösten visserligen.

• seandra82
    StylingAnna skrev 2013-09-10 14:46:28 följande:
    Vilket material är det du kollar på? Jag har ett par riktigt sköna i tyg som sitter som en smäck på foten. Kanske inte att rekommendera nu till hösten visserligen.
    jag kollar på alla tänkbara ballerinaskor jag kan hitta i affären . blev lite smådesperat när jag inte hade ngra bra ballerinaskor o jag fick skoskav . det blir o kolla mer nästa vår/sommar på nya skor
Svar på tråden vilka skor (ballerina ska jag köpa