Vilken drog..? Hjälp mig.
Det är såhär att min kille rökte på innan. I flera år.. Men för cirka nio månader sedan så slutare han, av egen vilja, och ingen var gladare än jag. Nu ska vi ha barn och vi har pratat mkt om det här, han vill inte vara någon pappa som missbrukar, och jag har sagt att om jag märker något sådant när barnet är fött så är det ajöss. Dock så blev jag lite orolig för någon månad sedan då jag hittade "tillbehör", jag ställde honom mot väggen och han sa att han rökt på cirka tre gånger efter han slutat, men lovade att han inte skulle göra om det. Saken är den att nu kan jag inte lita fullt ut på honom, och jag kollade hans mobil. Mkt riktigt var där sms från hans "kompis" som kunde fixa. Jag vet dock inte vad det är han har börjat ta, och tänkte att någon kanske känner igen "symtomen". Han skriver till sin "kompis" typ såhär; " har du en? Kan du fixa en? Min kompis hann aldrig få smaka sist. " "kompisen" svarar med att javisst kan han fixa. Saken är den också att när han rökte på så blev han ju lugn, låg på soffan och var seg, pratade knappt. Men nu, ( när jag märker att han varit iväg hos "kompisen" ) så är han pigg, uppe hela natten och ibland kallsvettas han. Någon som känner igen detta? Vill så gärna hjälpa honom innan vårt barn är fött, men han nekar till att han gör något dumt..