Provsvar idag,nu bara måste vi åka,men det fattas mod!
Vi ska göra EA i Tjeckien,men har velat länge. Nu idag kom provsvaren som som väntat var bra (jag kan ju liksom inte dratt på mig aids sen sist ) så egentligen återstår bara att bestämma vilken cykel vi ska göra det i och boka flyg och hotell. Och det är där jag gruvar mig mest!! Inte för att Tjeckien är nåt u-land man knappt kan åka till utan för att ingen av oss åkt reguljärt i Europa,vi vet inte ens hur man gör,där kan"ingen" engelska heller så det är mycket som kan skita sig rent praktiskt innan vi ens kommit fram. Jag har inte flugit på 7 år heller,bara det ger mig ångest med allt folk och säkerhetskollen. Och sen måste man åka tåg eller buss också,hur i all sin dar får man till det!?
Förmodligen tycker ni jag är jättefånig och oroar mig för helt fel saker,men det är detta det hängt upp sig på sen vi börjat fundera på EA. Gruvar mig ju inte ett dugg för behandlingen eller ruvartiden,det ser jag bara fram emot egentligen för det blir en rätt stor chans till barn jämfört med mina egna skitägg!
Hur ska vi få till det här rent praktiskt? Oh,om nån annan expert kunde boka allt åt oss och vi bara åka!