kompis som 'mobbar' sitt barn
Hej. Tänkte be er visa människor om goda råd då det gäller en av mina bästa vänner som i mina ögon mobbar sin 8 åriga dotter. Det här handlar om en familj som oxå har en till liten på några år som under åren fått all uppmärksamhet och gull medan stora tjejen enbart får höra vad jobbig hon är och ' jag orkar inte med dig längre'. Detta har eskalerat under året och nu vet jag inte sist jag hörde föräldrarna säga ngt positivt om eller till henne. Mamman o pappan i familjen har också stora problem med varandra och stöttar inte varandra i familjen utan snarare triggar igång varandra till gnäll och tjafs. Jag har sagt till min kompis att jag tycker de borde gå i familjeterapi men det verkar inte rikigt gå in. Till saken hör att mamman jobbar med barn och anser sig vara bra på barnuppfostran. Jag tycker jättesynd om den här tjejen som bara blir påhoppad av sin familj och vad hon än gör är det fel. Nu har hon börjat få magbekymmer oxå och har åkt in på akuten ett flertal ggr.. Hjälp mig hjälpa denna glickan!!