Måste man äta mellanmål?
Jag har börjat räkna kalorier , men måste man äta mellanmål? Mellanmål är verkligen inte min stil...
Jag äter frukost, lunch, middag och kvällsmat. Alltså går man verkligen ner lättare i vikt av mellanmål?
Jag har börjat räkna kalorier , men måste man äta mellanmål? Mellanmål är verkligen inte min stil...
Jag äter frukost, lunch, middag och kvällsmat. Alltså går man verkligen ner lättare i vikt av mellanmål?
Nej det måste man inte.
Nej men jag behöver nog mellan lunch och middag annars blir jag jätte sugen vid ex 16 tiden. Jag klarar mig inte mellan 12-17
Ps. Man går inte nödvändigtvis lättate ner i vit av mellanmål. Trivs du inte med mellanmål är set väl ett jättebra sätt att spara in de kalorier du skulle lagt på mellanmålet och äta tex en större middag, eller om du vill -inget extra alls..
Okej vad skönt att höra :) Jag äter frukost vid 09:30 luch 14:00 middag 17:30 kvällsmat 21:00 UNGEFÄR :) och jag klarar mig fast är ändå rätt hungrig innan matdax men jag står ut
Du behöver inte äta mellanmål men om du har problem med sötsug eller småätande så är mellanmål superbra / en fd sockerjunkie