• BabyBayYeahYeah1987

Victoria Silvstedt nya underklädes kollektion- Hot or Not?

Citat: "Very Victoria Silvstedt by Marie Meili som är en modern kollektion med förföriska underkläder inspirerade av Victoria Silvstedt. Kollektionen bygger på konceptet perfekt passform och dygnet runt-glamour. Fokus när det gäller passformen ligger speciellt på bh-modellerna som finns i fem olika modeller Diva, Voltage, Venus, VIP och Divine. Med Very Victoria Silvstedt underkläder kommer alla kvinnor kunna känna sig feminina och vackra."

Se kollektion här på: Victoria Silvstedt Underkläder

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-06 14:48
    Man kan rösta vad man tycker om kollektionen också.. Man kan också köpa den nya kollektionen på länken ovan.. En vän till mig driver den webshoppen.. Så hjälper henne lite och marknadsför.. :)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Victoria Silvstedt nya underklädes kollektion- Hot or Not?
  • Mamori

Tycker att de ser okej ut. Inte ointresserad av underkläder men just dessa kändes inte så speciella.

• Björnmossa

Rätt snygga men antar att banden inte gör sig riktigt lika bra efter en lång tag inpressad under kläderna, eller?

• fluu

Om man tar bort rosetterna så var de helt okej.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • BabyBayYeahYeah1987

Måste va något med blondiner som gör att de gillar Tassles! ;) *Host* Host*  maria Montazam m.fl*..

Undrar hur hon har designat dom.. Typ sagt jag gillar brå bh's med toffsar.. så gör någon annan typ hela jobbet.. ;) 

• niickan

Tycker de är riktigt snygga! Ska köpa så fort de kommer ut på marknaden. Rosetterna känns väldigt söta samtidigt som resten av BH:n/trosorna är sexiga, älskar den kombinationen! 

Svar på tråden Victoria Silvstedt nya underklädes kollektion- Hot or Not?