Tips på din bästa charter med all inclusive
Skall resa med två barn 2 och 4 år gamla. Ge mig ditt bästa tips!
Skall resa med två barn 2 och 4 år gamla. Ge mig ditt bästa tips!
Har tyvärr inget tips själv men undrar samma sak!
Planerar också resa med barn 2 och 4 år gamla.
Vi var i Turkiet för två år sedan. Alanya området på Hotell Long Beach. Bodde i en av villorna med direkt poolacces. (stavning?) Många pooler av välja mellan om vi inte ville simma i den som tillhörde villorna. God mat i flertalet olika restauranger. Fin strand om än kanske inte lämplig för småbarn, men vi höll mest t ill i de olika poolerna. Massa roliga aktiviteter ja ett härligt hotell.
Om ni är beredda att åka en bit kan jag rekommendera Hotel Catalonia i Mexiko, nära Playa Del Carmen (Puerto Aventuras). Fantastiska omgivningar med superbra snorkling på hotellets strand, jättebra mat på 7-8 restauranger, 6-7 pooler varav (jag tror) 2 har barnsektion. Jättefint område att promenera i och rikt djurliv - ödlor, leguaner, agoutis, små ormar (som givetvis sticker iväg när man är i närheten)... Vi åkte med Apollo.
Hoppas på att få nåt bra tips här jag med!
Hoppar in jag med men vill iofs inte ha all inclusive ( tror jag)
Grekland, eller Mallis är vi inne på
Sandy bay sunwing resort på Cypern. Överlägset.
Alcudia Mallorca , hotell viva bahia! Underbaraste hotellet ever! Underbar service och riktigt fräsch mat !
Althea beach på cypern. Helt fantastisk mat, kock som grillar till lunch varje dag. Litet och mysigt. Var på cypern i våras igen men på callist, tror jag det hette. Var inte alls bra. Maten var dålig och tog slut varje kväll. För stort och rörigt för våran smak. Åker gärna till Althea igen
Side, Turkiet!
Vi var där i månadsskiftet juli/augusti och blev glatt överraskade. Mysig stad, lagom med shopping, fin strand (fast väldigt mycket folk!) och jättebra hotell med många pooler.
Sen är vi väldigt förtjusta i Egypten också. Vattnet där är nästintill oslagbart om man gillar att snorkla och kolla på fina fiskar och sånt. I all fall sett till avståndet. Något sådant fanns inte i Turkiet, även om min son lyckades se några "spiggar" på grunt vatten
Men just Egypten är kanske inte att rekommendera just nu, vi vill gärna åka ett par veckor i vår men vi får se hur läget är där då.
Nu hade vi inte all inclusive(man kan välja på båda) men Blue Village är jättebra, ligger en bit utanför central Aiya Napa på Cypern. Även Blue Village Atlantica Aeagan Park på Rhodos är ett kanonhotell. Där ingår all inclusive i priset. Finns en vattenpark som delas med systerhotellet och något att göra för alla. Vi var 2012, på Callisto 2009.