• DexX

Avslag 4 månader?!?!

Hej de har snart gått 4 månader sen förlossningen och jag har fortfarande avslag till och från! Några dagar utan något alls andra dagar med liiite så ett trosskydd räcker andra dagar behövs binda. De är blandat lite ljusrött med en svagsvag nyans av gult och ibland mer brunt. De kan gå allt från 2-3 dagar till 1 vecka utan minsta blödning och sen då blöder jag ca 1-3 dagar. Börjar bli tokig men när de försvinner tänker jag alltid att nu är de över så har aldrig blivit av att jag ringt till gyn. Finns de någon här som haft liknade? Börjar bli tokig! Blir nog att ringa gyn på måndag.

• Svar på tråden Avslag 4 månader?!?!
  • Hannah76

Det låter inte helt ok.. Vad säger din bm? Vad sa hon på efterkontrollen?

• DexX

Hej har inte vart på efterkontroll än! Tänkte vänta på att avslaget skulle försvinna och jämt när jag tänkt ringa och boka tid kommer de tillbaka! :/ nä alltså då skulle meneden komma ca 4 ggr i månaden :P jag sluta blöda första gången efter 4 veckor sen har se håller på så här. Men jag mår toppen och magen är platt som en pannkaka har Inge ont eller känner mig de minsta sjuk.

• Höstbebis2010

Kanske vore bra att boka tid för efterkontroll så det kan kollas upp. Det gör ju inget om du blöder när de gör undersökningen, bättre att kolla upp varför du fortfarande blöder.

• Hannah76
    DexX skrev 2013-08-31 17:22:33 följande:
    Hej har inte vart på efterkontroll än! Tänkte vänta på att avslaget skulle försvinna och jämt när jag tänkt ringa och boka tid kommer de tillbaka! :/ nä alltså då skulle meneden komma ca 4 ggr i månaden :P jag sluta blöda första gången efter 4 veckor sen har se håller på så här. Men jag mår toppen och magen är platt som en pannkaka har Inge ont eller känner mig de minsta sjuk.

Borde du inte ha varit på efterkontroll?
  • Flickan och kråkan
    DexX skrev 2013-08-31 17:22:33 följande:
    Kolla upp det. Avslaget borde ha försvunnit vid det här laget. Varför väntar du med efterkontroll? Det är ju inte utan orsak som man lägger den där man lägger den (cirka 2 månader efter förlossningen).
Svar på tråden Avslag 4 månader?!?!