• annwak

någon som behandlas på st:görans?

Gör mitt 3 försök på st: görans. Några fler som håller på nu?? Vore kul att följas åt

• Svar på tråden någon som behandlas på st:görans?
  • Anemon

Jag ska göra FET förhoppningsvis i slutet av nästa vecka om eskimåerna klarar av att tinas. Var i processen befinner ni er?

• annwak

Spännande:) hur många försök har ni gjort? Vi är inne på 3 försöket och i lördags satte vi in 2:)

• Anemon

Alldeles för många! Står i kö för ÄD i Åbo nu för att byta spår i höst om det inte tar nu.
    Håller tummarna för er!

• annwak

Men kära du:( så stort allt kan bli. Så orättvist.
    Hoppas du kommer lyckas till hösten 

• Anemon

Hur går det för dig? ð??¸ Håller tummarna, väntan under ruvning är rätt tuff tycker jag
    Sen ÄL vad det verkar så jag triggar igång allt med en spruta i kväll. Om någon pingu klarar sig så gör vi sedan FET på måndag!

• annwak

hej:) 
    har kommit hem från new york idag, åkte i torsdags. skönt att få ett brake från detta. har plussat och är i vecka 2-3 nu. hoppas dom vill stanna.
    hur går det för er nu??? 

• Anemon

Åh vad roligt! Stort grattis!
    Jo då, rd 1 här. Fick tillbaka ett embryo i går, en klarade sig inte men vi är glada över en till chans. Så nu är det bara att vänta, vänta...

• annwak

spännande:))) det räcker ju faktiskt med endast 1 ägg.
    vilken läkare har ni?

• Anemon

Har träffat Kerstin flest gånger men även Åsa. Tycker båda varit bra. Men annars gick jag på kliniken när Carolina var klinikchef så har träffat henne mest.
    Spännande för er, antar ni har VUL om några veckor att se fram emot

Svar på tråden någon som behandlas på st:görans?