Minskade fosterrörelser?
Hej!
Jag är så orolig så jag måste bara få fråga er vad ni tror/upplever eller har upplevt tidigare.
Jag är gravid i vecka 28 nu. Förra veckan rörde sig bebisen i magen otroligt kraftigt. man kunde både känna och se tydligt på magen hur hon låg, eller hur hon rörde på sig. men nu har hon varit jätte stilla i tre dagar. känner nästan ingenting. kanske något smått 1-3 ggr per dag. som att hon ålar runt lite där inne. men inte alls något kraftigt. jag blir så orolig.. är det någon fler som upplevt detta? jag tänker att hon är så pass stor nu att jag borde känna kraftigt varje dag hur hon rör sig. men nu känns det tillockmed mindre än i vecka 20 tex.
har flyttat precis och flyttstädat gamla lägenheten för 4 dagar sedan med massa rengörings sprayer osv.
massor av kemikalier med andra ord. det tog 5 timmar att städa ur lägenheten så jag andades väll in ångorna i ca 5 timmar. börjar nojja att hon kan ha drabbats av det? att det är därför hon rör på sig så lite?
det kan ju inte vara bra med så mkt kemikalier, men de kom jag inte på förenn det var försent.
vad tror ni?