• Lisa1981

Mountain buggys Urban Jungle, Cresents Trike eller Babyjoggers City Elite? Vilken ska vi välja?

Vi ska få vårt första barn i februari 2014 och sitter nu och försöker bestämma oss för en barnvagn. Det är en djungel av märken och modeller! Vi bor på landet och har både asfalts och grusvägar runt omkring oss. Vi har lyckats bestämma oss för att vi önskar en av dessa tre ovan nämnda vagnar, men har nu kört fast litegrann. Finns det någon som har bra eller dåliga erfarenheter av något eller några av dessa barnvagnar? Tacksam för alla synpunkter!

• Svar på tråden Mountain buggys Urban Jungle, Cresents Trike eller Babyjoggers City Elite? Vilken ska vi välja?
  • Griseknoen35

Crescent är det mycket reklamationen och strul med och har ett väldigt dåligt ryckte när det gäller vagnar tyvärr. Både bj och Urban är framåtvända när det är dax för barnet att sitta, har ni tänkt på det? Inget fel med att ha barnet framåt men dom flesta vill ha barnet mot sig när det är under året. Har ni tittat på babyjogger city versa? Den vagnen ska tydligen vara kanon, har dessutom vändbar sittdel.

• Griseknoen35

Både eliten och Urban är väldigt bra vagnar ska jag kanske tillägga. Dock klarar Urban lite mer terräng än eliten.

• Lisa1981

Tack! Min man vill ha Urban Jungle och jag vill känna och klämma lite mer innan jag bestämmer mig. Har hört det samma om Cresent, tyvärr, men gillade ändå vagnen. Hmm, svårt att välja.

Svar på tråden Mountain buggys Urban Jungle, Cresents Trike eller Babyjoggers City Elite? Vilken ska vi välja?