• randigarutan

    inga spermier... gå vidare ändå?

    Min värld rasade just... vi har ett barn sedan innan, landstings betald, och har hela tiden tänkt att när han är tre år då kör vi igen oxh bekostar det själva.. priserna skiljer sig sjukt mycket åt vid de olika klinikerna... iaf så har vi varit i Göteborg på Carlanderska och fått reda på att min man inte har några spermier.... han hade lite dåliga när vi gjorde vår son men det funkade mha icsi. Nu står vi inför att först i så fall bekosta ett spermietest via testikeln som typ kostar 6000 och sen på nytt samma summa igen PLUS IVF et när de väl ska ut för en icsi.. så summan blir för bara ETT försök i Göteborg typ 44000.. vill såååååå gärna ha barn igen men borde jag tänka om? 5 Finns det någon i min sits som valt att gå vidare trots egen finansiering? Vi har inga i frysen då de embryon inte hade tillräckligt hög kvalitet så det kanske inte blir några nu heller ifall vi väljer att bara göra det en gång och sen isf FET...

  • Svar på tråden inga spermier... gå vidare ändå?
  • ljungqvistjohan

     Hej hej

     jag är en 37-årig kille  185 cm lång ser bra ut

     Jag läste din annons här på familjeliv och såg att ni längtade efter ett barn till, och om
    ni vill så kan jag hjälpa er  med mina spermier om inte din man har några dugliga,

    Har inte gjort detta förut men jag vet själv hur stor längtan kan vara efter ett barn

     som sagt var jag hjälper er gärna om ni vill

     maila till mej ljungqvistjohan@hotmail.com

  • othello

    Det finns ju medicin som ska "kickstarta" ballarna. Vet ni varför han inte har några simmare? 

Svar på tråden inga spermier... gå vidare ändå?