var hitta små trosor som inte är avsedd för barn med blöja?
Nån som vet var man hittar trosor i storlek 80, som inte är avsedd för barn med blöja?
Nån som vet var man hittar trosor i storlek 80, som inte är avsedd för barn med blöja?
Ingen som vet?
Min dotter som har stl 80 i kläder lånar syrrans 92 trosor och de sitter helt ok.även 98 funkar! Har du provat?
Tack! Det ska jag prova. Hon har strl 74 nu men 92 kanske sitter bättre i alla fall än de "blöjanpassade"
Jättesvårt att hitta små trosor. 86/92 kan ju funka. Prova torktumla och med lite tur krymper de.
Lindex har 86/92 ialla fall: http://www.lindex.com/se/barn/flick-86-122-cl/underklaeder-natt/6990247/Trosa/?styleId=47799412
De trosor i stl större än de blöjanpassade var extremt mycket mindre är de blöjanpassade iaf när dottern var i den stl så öppna och kolla dem du
Lindex har 86/92 ialla fall: www.lindex.com/se/barn/flick-86-122-cl/underk...
Det finns 86/92 utan blöjanpassat på både lindex, Ica maxi och säkert fler. Tvätta dom i 60 grader så kommer de passa
jag käpte små kalsonger i storlek 86 på ellos.. har både i tre pack o ensamma.. de är mindre än Lindex 86/92 som lillkillen tappade skiljer en hel del på de storlekarna.. har inte koll på trosor.. men har de kalsonger så små lär de ju ha trosor med :O)
Har fått hem trosor strl 86 från ellos idag. Tvättade dem i 60 grader men de är lika bred i midjan som storasysters 110/116!
ojdå det var ju typiskt när jag rekommenderade det :O(
har köpt där i flera omgångar till lillkillen, han är fortfarande för smal för Lindex 86/92 men kan ha ellos 86.. så det var ju konstigt att det var tvärtom för dig
tänkte på det.. jag har aldrig tvättat de i mer än 40 grader.. du kanske pajjat gummibandet genom att tvätta de för varmt..
Jag behöver också trosor i stl 80. Har köpt 86/92 men de är alldeles för stora. Har också pratat med H&M, Lindex, Kappahl, PoP och diverse små barnklädesaffärer i min hemstad, men det verkar inte finnas. Det finns bara blöjanpassade i den storleken.
Jag har samma problem, min lilla tjej har 86-92 i kläder men är smal i midjan så trosorna är ju enorma i den storleken...? Använder såna där små blöjbyxor i strl 62 ibland, men skulle vilja hitta trosor som passar. Hoppas nån har nåt bra tips!
okej.. det var ju lustigt..
hm o KappAhl m.m har ju på nätet fast nästan lättare att mäta IRL
Jag köpte bla på kappahl (de hade små storlekar förut i 86/92) och sydde in dem till min äldsta som är väldigt smal och har liten rumpa! Min andra dotter har så stor rumpa så hon kunde aldrig ha de minsta storlekarna trots att hon blev blöjfri tidigt, haha