• Tekaka

Skall knäleds-handtag glappa?

Jag kan rucka mitt upp och ner, ser även att där set svarta slutar så ruckas det också, alltså mellan plasten och stålramen....

• Svar på tråden Skall knäleds-handtag glappa?
  • Teodorra

Ehhhh va? Förstår inte var/vad du menar så jag kan inte hjälpa dig....

• Tekaka
    Teodorra skrev 2013-08-24 22:28:03 följande:
    Ehhhh va? Förstår inte var/vad du menar så jag kan inte hjälpa dig....
    alltså, handtaget går att vicka upp och ner, skall det inte vara helt fast? plus det andra jag skrev.
  • Fly20

Om vagnen är ny så kontakta butiken så att de får ta en titt. Men lite rörelse har du i leden.... Låter lite konstigt om det glappar mot chassit....

• Tekaka
    Fly20 skrev 2013-08-24 22:54:32 följande:
    Om vagnen är ny så kontakta butiken så att de får ta en titt. Men lite rörelse har du i leden.... Låter lite konstigt om det glappar mot chassit....
    så plasten skall vara helt tätt mot chassit?
  • Tekaka

är det en säkerhetsrisk om det glappar? glappar när det är vikbart samt mot stålramen

• Fly20

Det brukar inte glappa mot chassit. Om leden sitter skruvad i chassit kan du dra åt skruvarna. Är det popnit så är det klurigare....

• Tekaka
    Fly20 skrev 2013-08-25 15:56:37 följande:
    Det brukar inte glappa mot chassit. Om leden sitter skruvad i chassit kan du dra åt skruvarna. Är det popnit så är det klurigare....
    jag har mailat min återförsäljare om alla fel med chassit som jag har haft nu i 2 månader...och frågade även om de kan skicka ett nytt chassi till mig, då det känns som att det bara uppkommer mer och mer fel.
    får hoppas att de svarar  
Svar på tråden Skall knäleds-handtag glappa?