För snygg?! (nyfiken)
Kan man vara för snygg för sitt eget bästa? Vågar inte folk fråga ut en bara för man ser väldigt bra ut? (jag är man på 23 år BTW)
Kan man vara för snygg för sitt eget bästa? Vågar inte folk fråga ut en bara för man ser väldigt bra ut? (jag är man på 23 år BTW)
Släng upp en bild så ska du få din dom här...
Personligen försöker jag undvika FÖR snygga människor i största allmänhet. Jag vet inte varför men jag blir illa till mods, oavsett kön på personen. Det spelar ingen roll att de är trevliga, helt irrationellt beteende jag vet, men jag trivs inte i deras sällskap. Och det handlar defintivt inte om attraktion, det är något helt annat. Tack och lov möter jag inte dessa FÖR snygga människor så ofta, har händer kanske någon gång vartannat år. (Har hänt en gång att jag hade en kollega som var FÖR snygg och det var riktigt riktigt jobbigt, även fast han aldrig på något sätt var otrevlig mot mig, tvärt om).
Efter som det ligger i betraktarens ögon vad som är snyggt så har kag svårt att tro att det finns någon som är för snygg faktislt, finns säkert nån/några som inte tycker att personen är speciellt snygg, så hur ser en person som är för snygg ut undrar jag
Jag har träffat en kille som var för snygg. Jag kände ungefär som Guapa, jag ville undvika honom. Det kändes som att jag skulle smutsa ner honom
Sen har jag träffat många som är snygga för att de anstränger sig - tränar, solar, fixar frillan, klär sig trendigt. Alltså såna som lika gärna hade kunnat uppfattas som vanliga/fula om de varit blyga eller nördiga. Dessa undviker jag eftersom jag blir nervös och irriterad av folk som är för noga med sitt utseende.
Blir folk osäkra för dom tror att man är en player? Hur mycket spelar utseende egentligen roll när det gäller att data?
En snygg kille får aldrig vara i fred även om han själv vill.. Menar då att alltid när man går ut är det alltid några tjejer som försöker få honom även om han har flickvän, alltid kommentarer om utseendet, finns väl ingen kille som vet att han är snygg som inte visar att han tycker det..
Sådant tycker jag är jobbigt. Så ja jag håller mig också borta från FÖR snygga killar ;P
Ärligt talat när jag tänker på det...Kan killar vara "för snygga" trodde bara kvinnor kunde vara det?